"Eeeeh.. ett.. ett klädesplagg" *ASG*

Hej hej xD
Idag började vi med bild, jag kom i tid ;) Började med min kubism-bild.
Efter bilden gick vi som vanligt å satte oss i chillrummet, va där ganska länge, men sen gick vi till skåpen å jag lämnade min lapp å pengar till Johan J, sen gick vi till hemkunskapen. Där så skulle vi ta fram recept på en utländsk rätt som vi ska tilllaga.. v 11! så jag e inte med då =( Vi som ska göra fransk potatisgratäng med färsfyllda baguetter! >.< Verkar skigott jue... Men vi fick iaf sluta mkt tidigare eftersom att det enda vi skulle göra va att ta fram recept å skriva en inköpslista av vad vi behöver.

Efter HK:n så va det lunch.. nån spaghetti med typ skinksås lr nåt =P va väl inte så jättegott =P Men jag käkade å sen kramade jag alla hejdå å önskade dom ett trevligt lov, å så gick  jag till skåpet å hämtade mina saker å sen gick jag hem ^^

När jag kom hem så bytte jag vattnet i akvariumet, å rengjorde pumpen, sen gick jag ner å kollade på ett avsnitt av fame. När jag låg där nere så kom Viktor in å började leta efter nåt.

-Vad letar du efter? Frågar jag honom
-Eeeeh.. ett... ett klädesplagg. Svarar han.

Sen kollar han bakom en kudde å hittar klädesplagget (En BH) å säger. "Jag hitta det, tack, hejdå" Å skyndade sig ut med BH:n bakom ryggen xD

Så när jag kollat klart så gick jag upp. Viktor å jag pratade lite om det otroligt härliga vädret (hoppas det fortsätter å va så här härligt!) å sen gick han å käkade. Jag skulle gå å dricka, så jag Viktor började flumma lite. Sen frågar jag honom *Hittade du klädesplaget?" å börjar asgarva. Han typ "Hehe.. aa.. du såg va det va lr? hehe.." å så började båda asgarva xD Haha, å vi flummade vidare efter det xP
Sen gick jag å fixade tulpanerna som stått med plasten runt sig över natten, så jag hämtade en fin vas å fixade lite ^^

Men nu sitter jag här igen =P Om ca 1 timme ska vi vara hos optikern.. så jag vet itne riktigt vad jag ska göra nu =P Ska nog städa lite TROR jag.. får se om jag orkar xP Ajuste.. ska byta nål först ja xD

Hejdå
Puss å kram

/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0