Glad Alla hjärtans dag! <3 =)

Hej hej =)
Idag vaknade jag typ kl 11. Då gick jag å Johan upp (råkade bli så att han sov här =P) å plockade undan extrasängen å så. Sen käkade vi gröt.. å så blev kl 1 å då gick Johan.. å jag å pappa åkte iväg till skärholmen för å kolla glasögonen.. men det enda vi gjorde va att beställa tid. Så nästa fredag kl 2 ska vi dit igen.
På hemvägen hämtade vi Charlotte från skolan oxå.

När jag kom hem så tog jag Dharma på en 30 min promenad, va riktigt härligt väder idag ^^ Visst det e kallt å blåser som fan, men det e soligt ändå ^^

Nu sitter jag å gör ingenting typ.. ska kanske kolla på lite gamla AA-avsnitt ;P

Idag e det ju iaf Alla hjärtans dag =)
Så idag är det 22 år sen mamma och pappa gifte sig =) (Grattis ^^) å jag firar (nooot) 1 år som singel xP. Ikväll ska jag ev träffa Johan å Alex.. men får se hur det blir med det.. e inte helt säker än..

Ha en bra Alla hjärtans dag iaf allesammans =)

Alla hjärtans dag film med Karim (Mohamed) å David (Anders)

Haha xD

Nu ska jag kolla lite AA avsnitt ;)
Ha det bra =) <3
Puss å kram

/C


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0