Haha =P

Nu har jag pratat med Johan i typ .. 6 ½ timme xD Haha =P Å vi sitter å pratar om typ ingenting eg =P Å jag har inte riktigt städat klart heller =P Jag e klar med 1 sjättedel av rummet typ =P Men jag ska städa lite innan jag sover iaf =P FAN ... kom precis på att vi ska ha läst ut engelskaboken till imorn!! å jag har typ.. 50 sidor kvar :S :P men det hinner jag väll läsa innan jag somnar xP.. hoppas jag =P Å imorrn ska jag till tandläkaren kl 11 oxå.. vill inte xD har typ massor av hål tror jag.. :/ men men..

Imorn iaf så e det ju fest ^^ måste fixa pengar oxå ju!! =P Panik :P ska ju ha typ 60 kr till Elins present.. å så typ 50 till spriten.. får se hur fan det funkar :S

Men men.. ska väl snacka vidare med Johan nu =P
Herrå
Puss å kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0