HEMMA! =D

Yaaaay, hej allesammans, I´m back :D

Fan va skönt det e å va hemma igen xD Eget rum, gott vatten (e järnvatten på lamdet >.<), å aa, fett skönt bara ^^

Måndag

När vi kom dit i måndags så va det dåligt väder (å här hemma sken ju solen å allt va fint >.<) så vi började med å packa upp, sen fixade jag mat (köttsopppa xP) å efter maten så satt Erik, Viktor å jag med varsin gitarr å spelade samma låt fast på olika sätt å sjöng, vi gjorde det i säkert 1 timme, det va skitskoj ^^

Sen så ringde jag Alex å fick höra att dom hade ringt från bup! å jag hade ju ingen täckning där borta! >.< så jag tog Dharma på 40 mins promenad, å då ringde dom mig oxå! =D jag ska gå till någon Eva.. hade helst velat ha henne som jag pratade med första gången, för hon verkade snäll.. den här verkade mer.. tråkig eller va man ska säga =P Men men.. gillar jag henne inte så måste jag ju få byta..
Men på torsdag (IMORRN!) kl 16:00 ska jag va där, å kl 15:00 imorn ska Alex va där ^^

När jag kom hem så gjorde jag inge speciellt... kollade lite tv på kvällen å sen la jag mig runt 2.

Tisdag

På morgonen kl halv 11 så vaknar jag av att jävla Fredrik sitter å spelar tuba! >:( (jag delar ju rum med Fredrik å Charlotte) så jag dampade ut lite på honom å va på dåligt humör sen typ resten av dagen.. dom andra gick på promenad vid Östa men jag va hemma med Dharma å mös, å jag skrev en låt! =D Jag har försökt göra det flera ggr förut, men har inte riktigt lyckas, men nu jävlar, nu gick det ;)

På kvällen iaf så kollade jag på tv innan jag gick å la mig runt kl 1.

Onsdag

Vaknade kl 10 av ett sms från Kenny =P ^^ messade några sms med honom, sen gick jag ner å käkade frukost, å sen började jag städa lite ^^ låångt senare så vaknade Viktor =P å sen käkade vi, å så städa vi. Kl halv 3 kom vi iväg. Resa gick på nästan exakt 2 timmar, å jag va hemma i tre minuter =P sen sprang jag till busstationen å åkte till kören ^^

Jag kom dit 10 min för tidigt, då va det en annan tjej där redan som oxå går på kören, å vi pratade massor, hon va jättetrevlig :D å hon va övertygad om att hon har sett mig flera ggr förrut =P men när jag sa vart jag bodde så typ "Hmm.. då KAN jag inte veta vem du är.. för jag är aldrig där.. men men" haha =P

Men sen började det iaf, å vi hade uppvärmning i 30 min.. ja tycker att hon e en bra körledare.. men hennes uppvärmingar e inge bra.. man blir lixom inte alls så uppvärmd av dom.. så vi bestämde oss för å värma upp lite innan nästa gång xP (jag å 2 andra tjejer där dåra ;P)
Men vi fortsatte iaf å sjunga på "beautiful", å vi sjöng stämmor :D det va fett skoj :D jag fick sjunga överstämma med två andra ^^

På vägen hem iag så snackade jag med Alex.. pratade med henne fortfarande när jag va hemma.. sen började vi bråka lite.. så vi bråkar typ nu ='/ lr.. hon e fett sur på mig iaf..
Så jag ska messa lite mer med henne å försöka lösa det här nu.

Puss å kram på er <3

/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0