Jag vann mot Johan på biljard ;) ;)

Hellu ^^
Imorse vaknade jag 15 min innan skolan började, så jag skyndade mig upp, fick en macka i handen av pappa, å sen gick jag till skolan... jag hann typ =P eller.. vi höll på å städa, så jag tror inte det spelade nån roll att jag kom försent =P

Efter mentorstiden va det gympa. Vi spelade badminton, det va kul =) förrutom att jag e en dålig förlorare å kastade raketet i golvet å dampade ut på Filip.. va fett nära på å knäa honom.. men jag lät bli xP Men jag lovar.. nån gång kommer jag göra det, för han går mig på nerverna >.<

Sen iaf så hade vi no. Det vi pratade om va fett tråkigt... så jag satt å gjorde typ inget =P Fick ett tuggummi av Johan. å när jag skulle slänga tillbaka påsen gick den upp å typ 5 st ramlade ut xP Men den lektionen gick ganska snabbt ändå, å sen va det matte x( där hade vi oförberett typ prov.. men ändå inte =P för alla satt å pratade å han brydde sig inte =P

Sen va det iaf äntligen dags för lunch =P det va pannkakor. Å under lunchen spelade biljard först mot Johan (jag vann, han satte 8an) sen mot Wiktor (han vann >.<) å sen mot Johan igen, å då hade jag hjälp av Kenny som sa vilken jag skulle satsa på å la bollen åt mig å sånt, å då vann jag! ;)

Sen va det musik, typ roligaste ämnet i skolan xP. Då höll vi på med puls, typ stampade med foten i golvet å slog med händerna på knät å sånt XP men sen spelade vi lite riktiga trummor, men jag kunde ju typ redan det, så jag gick ut å spelade gitarr med Sofie ^^
Sen kom Johan ut oxå å vi spelade lite tsm, han försökte lära mig nån låt, men då tog lektionen slut xP
Haha, men Sofie sa för en gång skulle att hon tyckte att Johan faktiskt va riktigt schysst xD hon å Johan bråkar typ alltid annars =P

Som sista lektion iaf hade vi tyska.. gjorde inge speciellt där.. skrev ner lite ord, å läste lite i textboken.. å så anmälde jag mig till å följa med till Österrikiska ambasaden eller va fan det hette =P den 11 mars iaf ska vi dit ^^ vi ska käka mat å sånt ;P å sen får vi sovmorgon från tyskan på onsdag! x)

När jag kom hem iaf så käkade jag, å så städade jag undan lite så det håller sig snyggt på rummet, å så satte jag igång datorn ^^ Så nu sitter jag här å bloggar å chattar med Alexandra ^^ Lyssnar på lite låter med Amy diamond oxå.. asså, hon e ju typ sjuuukt duktig :D Den här låten t.ex, den e riktigt svår, jag vet jag har prövat å sjunga den själv, å dessutom e hon jäkligt ung där, å inför publik, men hon e typ skitlugn å verkligen jätteduktig! Född artist typ ;)

Dagens låt: Amy Diamond-Underneath you clothes

Men nu ska jag spela gitarr ^^
Puss å kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0