Kör! =D

Hej hej
Igår då så va jag ju på kör. När jag kom till Rådmansgatan så gick jag helt fel, men jag hittade tillslut xD Vi va 7 st tjejer (yngsta 14, äldsta 43) å en kille på typ 25. Men typ alla hade sjungit innan, så det va inte nån som va så där jobbigt dålig xP
Vi va där iaf i 1 ½ timme. De första 30 minuterna så värmde vi upp, sen så fick vi noterna till "Beautiful - Christina Aguilera" Så den sjöng vi på resten av tiden, å till slut så lät det helt ok faktist =) Haha, jag brukar ju alltid sjunga så jäkla högt, å det brukar alla klaga på, men tydligen enligt min körledare så sjöng jag alldeles för tyst! xP

Efter kören så åkte jag hem.. När jag kom hem så mötte jag Johan. Vi la oss i soffan å kollade på X-man 3 xP jag har inte sett 1 å 2:an.. men jag hängde väl med ganska bra ändå xD
Sen la vi oss i sängen å bara pratade .. å vid 10 över 11 så gick han så han skulle hinna till bussen som 20 över.
Å när han hade gått så orkade jag inte sätta på datorn bara för å blogga, för jag visste att då skulle jag fastna där å sitta uppe för länge, så jag la mig nästan på en gång, å somnade snabbt oxå! =D

Imorse då så hade jag ställt klockan på 20 över 7.. men jag kom inte upp förän 20 i 8, å då hade pappa kommit å väckt mig minst 8 ggr xD Så till slut så tvingade jag mig upp å käka frukost, å sen tiggde jag skjuts av pappa, så jag kom till skolan 10 över 8. 20 över 8 började vi ju, då hade vi no med Eva... å hon e fan helt jävla pantad x( killarna bakom mig tänkte göra ett experiment med två hamstrar. ge den ena hamstermat, och den andra typ piller. Å hon ba stog där å typ: Jahaaa, jaa. Å Max då typ "Vadå, får vi göra det?" å DÅ började hon tänka efter å typ "Hmm.. nja.. det kanske inte är så bra kanske" Fan va jag stör mig på henne =P Å efteråt så har vi ännu en korkad lärare, Håkan! vi har typ 90 min matte med honom nu.. först satt vi i klassrummet (Haha, jag somnade) å nu sitter vi i datasalen å ska hålla på med matte...
Märkte en liten rolig sak, skolan har lagt ner pengar på nya tangentbord å möss! Skitbra, för dom förra va typ jätteskabbiga >.<

Men men... ska väl försöka å göra den där mattesaken nu =P
Hejdå
Puss å kram

/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0