Natti ^^

Hejsan hoppsan =)
Nu sitter jag här vid datorn å Alex sittar å leker med Charlie ^^ Efter mitt förra inlägg så va jag uppe å pratade lite med brorsan, å sen så satte jag upp mitt hår i toffs! (Brukar aldrig ha det xP) å sen va jag nere ett tag å gjorde inget speciellt, å sen tog jag Dharma på 15-20 mins promenad.

När jag kom hem så stog jag å lekte lite med Alexandras hår, gjorde flätor å höll på lite ^^ Jag tycker hon ska klippa lite kortare, men det håller hon inte med om xP men hon ska färga det sen nån gång iaf =)

Sen kom Fredrik hem iaf å kom så klart in på mitt rum (Alex e ju här xP) å började prata.. han berättade om sina jättefina kläder han ska ha imorn när han ska på maskerad med mormor å träffa massa politiker å sånt xP Han tog över min låtsasmorfars plats, för han orkade tydligen inte gå =P

Sen satt jag iaf i sängen å borstade Dharma, å så kom pappa hem, så jag fick mitt förköpshäfte så jag kan åka till långsjöns badplats imorn, det e därifrån vi ska börja gå ;)

Men nu e det bäl typ dags för å sova tror jag =) Vill ju gärna vara utvilad tills imorn ^^

Har iaf sett att jag börjar få lite fler besökare här på bloggen, det e alltid trevligt =) men måste säga att det e ont om kommentarer xD xD

Men nu ska jag snart stänga av datorn =)


Godnatt

Puss å kram


Ajuste, kom ju på att jag för läääänge sen lovade å lägga in en bild på erik oxå, för att jag inte hade nån bild på honom då, så här e den xD

image107

Å så vill jag lägga in några bilder på Dharma å Charlie som jag å Alex tog idag ^^

image109
Haha, så sött ^^ hon som aldrig har nåt i munnen annars =P
image110
Busblick xD
image111

image112
Jag tror Dharma e lite småkär i Charlie ;)
image113
Visst e han fin? :D <3
image114

/C


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0