Nyttigt värre xD

Idag efter mitt förra inlägg så gjorde jag rent den vita buren så det blev vit xD ättika is the shit ;)
Sen skulle jag eg. fixa den bruna buren oxå.. men orkade inte xD så jag å Alex gick å käkade pizza istället xP(hälsade på gubben på taket), 
Sen iaf så gick vi hem till Alex (hälsade på gubben på taket igen xD) Å lät Ludde äntligen få träffa Alexs kanintjejer =D Å det gick bra =) Det va såklart lite småbråk när dom skulle bestämma rang å så.. men annars så gick allt väldigt bra =) Dom satt bredvid varandra å käkade å va jättesöta ^^ ska ta bilder nån annan dag =)

Sen iaf så kopplade vi Charlie å gick hem till mig å hämtade Dharma å gick på en snabbis med dom, sen gick vi hem till mig ^^
Hemma hos mig så satt Alex vid datorn å jag städade toaletterna å fixade lite xP Sen läste jag igenom de fyra första kapitlena i mammas bok som hon håller på å skriver, riktigt bra faktiskt :D

Sen blev ju kl 8 å det va dags för AA, å sen kollade jag de andra 2 på datorn medans Alex va ute med Charlie å tydligen köpte godis! Så jag har ju varit såååå nyttig idag >.<  2 hamburgare till frukost, 1 pizza till lunch å godis på kvällen.. herregud =P

Nu ska jag iaf ta Dharma på en liten kvällspromenad å sen får vi se vad som händer ^^

Imorn e det iaf promenad runt långsjön som gäller =) Jag går med Dharma å Alex går med Charlie =) ska bli trevligt. Sen e det eg. bandy... men det pallar jag inte va med på =P
Tjolahopp

/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0