Rickard :S =P

Haha xP min äldsta brorsa Fredrik har en kompis som heter Rickard.. han å jag har pratat ganska mkt på msn, å jag har fått några bilder på honom (tyckde inte han såg speciellt bra ut..) så igår så plingar det på dörren. Jag går å öppnar, å där utanför står nån kille som blir lite smågenerad när jag öppnar dörren. Å han frågar om min bror e hemma. "Vem av dom" frågar jag lite ointresserat.. det va ju inte nån till mig så :P Fredrik säger han, så jag ropar ner honom å sätter mig å spelar data. När Fredde kommer ner så hör jag honom säga. "Nemen tjeeenare, det va länge sen. Satt precis å kollade på ditt avgassystem faktiskt" *asg* å så hörde jag att dom nämde mitt namn, men jag brydde mig inte =P Sen går dom ut iaf å e borta ett tag.

När Fredrik kommer in igen så går han in till mig å frågar "hur va det å träffa Rickard då?" å jag typ "va!? Va DET Rickard? :O" å Fredde garvar lite å typ, " hehe, han sa att du inte verkade känna ingen honom" men jag blev fett förvånad.. för han såg ju ganska bra ut.. inte som han såg ut på korten iaf =P Lite synd bara att jag inte visste att det va han.. hade varit trevligt å prata lite med honom ^^

Men iaf.. igår kväll så gjorde jag inget speciellt.. spelade wow som vanligt å snackade med Kenny =P somnade nån gång vid halv 4 typ..

Imorse vaknade jag kl 7:45.. jag började 8:10 så jag fick bråttom.. hann inte käka nån frukost, så jag sa till pappa att jag skulle köpa en macka i skolan, å sen drog jag. Jag kom typ kvart över till skolan.. vi hade bild. Där höll vi på å skissade av ett ansikte.. jag e ganska nöjd med min faktiskt =)
När bilden va slut så gick vi till chillrummet å pluggade på lite till HK läxan.. men ingen orkade läsa särskilt mkt, så vi satt mest å snackade xP
Sen hade vi då HK.. tror att det gick helt ok faktiskt =) även fast jag läste typ bara.. 13 sidor av 49 xP

Efter läxförhöret sutade vi.. så vi fick typ 2 timmar lunchrast =P Mimmi å Madde gick hem till sig. Så jag Elin å Sanna gick å käkade thaikycklingsoppa.. det smakade helt ok =) Å så satt vi å garvade åt "Rosa Chocken" eller "tandfén" som Kenny kallar honom xP e nån vikarie som typ e transvestit.. han sminkar sig å ser allmänt tjejig ut.. å gick med en chockrosa tröja =P

Sen på lunchrasten hade jag å Sanna tänkt å spela biljard.. men det gjorde killarna i klassen redan, så vi stog mest å kollade på ^^

Sen hade vi engelska.. där kollade vi klart på armagedon, men vi avbröts mitt i filmen för att brandalarmet gick.. men som tur va så va vi vid skåpen.. så jag hann få med mig min jacka xP

Å som sista lektion hade vi Sv.. där fick vi läsa lite texter, å sen skulle vi välja en som berörde oss å motivera vrf..  jag hittade typ ingen, så jag slapp xP

Efter skolan så väntade Elin på att hennes pappa skulle hämta henne, så vi andra stog å höll henne sällskap.. men det tog jättelång tid, så hon ringde å frågade när han skulle komma.. å han sa om 15 min.. å vi hade stått där i typ 30 min redan xP så Mimmi å Madde gick hem, men jag stannade kvar å gjord Elin sällskap ^^ Å när hennes pappa äntligen kom så gick jag hem.. hämtade Ludde på vägen oxå.. men får se hur länge han stannar =P

Nu har jag tänkt å städa.. men vet att det inte kommer bli så än på ett tag =P men innan ikväll ska det va gjort iaf xP Men nu lär jag väl lira lite wow.. måste bli lvl 19 xP bara 10 bars kvar (A)
Herrå
Puss å kram

Kommentarer
Postat av: Felicia

han är inte alls transvestit carro! :O han är skit cool som vågar klä sig sådär, så jag tycker inte att du ska göra dig rolig på hans bekostnad :)

2008-02-02 @ 18:22:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0