Skidkläder xD

Hej hej ^^
Glömde ju säga att mamma gav mig skidjacka + byxor å skidglasögon idag =D Så det va snällt av henne ^^

Annars så har jag inte gjort nå speciellt idag xP E lvl 12, väldigt snart 13 på min hunter =P å pappa ska ta Dharma till veterinären imorn.
Haha, å vårt möte va ju helt jättemupp som alltid xP började med att vi käkade glass, sen hade mamma ett granatäpple som vi skulle käka.. men det gick inte, för det blev fläckar. Så vi skulle skita i det, men då drog grabbarna iväg å började göra mackor så mamma typ fick värsta utbrottet, å pappa hängde på å började skrika han med, å sen skrek alla på alla å jag å Viktor bara satt å garvade åt allt xP men men, det lugnade ner sig lite sen iaf =P men det blev inte nå mer möte xP

Kl 8 började AA som jag såklart kollade på xP å när det va slut så kollade jag på veckans två nästa avsnitt på nätet ^^

Nu sitter jag å pratar med Johan å Kenny via skype ^^ Å Kenny fyller ju 16 idag =)

Grattis Kenny <:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0