Skit..

Ne.. nu känns allt bara skit.. tjejkvällen blev totalt misslyckad.. jag som verkligen hade sett fram emot å få supa ner mig å bara glömma allt.. men nej, inget sprit.. å sen skulle vi på promenad med Myran.. gick till macken.. jag å Alex gick en bit före alla andra å pratade lite.. vid macken va dom jättesega, så jag å Alex va på andra sidan gatan, å jag tog upp en gren å slog mot trädet flera ggr tills den gick sönder.. sen sparkade jag på lite olika saker.. typ träd å såna där typ elboxar. Sen blev typ Madde sur å sa att vi kunde va lite sociala med dom.. men eftersom att Madde har sett å kan förstå kanske åtminstonde lite hur jag mår så borde hon fatta lite, å inte bli sur.

Sen när vi typ va vid huset (dom andra hade kommit före..) så började jag nästan gråta.. Berättade för Alex å pratade om det jag mår mest dåligt över.. å Elin typ såg att jag nästan grät. Sofie satt utanför å rökte, så hon sa åt dom andra å gå in å så stog Alex, Sofie å jag å pratade lite.. Sofie vet ju typ hur jag mår då hon oxå mått dåligt.. så det va ganska lätt å prata med henne. Å hon sa att Madde hade sagt till henne att hon hade sett. 

När jag kom in så ropade jag på tjejerna å sa att jag skulle gå hem för att jag mådde piss. Så Madde gav mig en lång kram å sa "sköt om dig nu" å sen kramade jag dom andra som såg så jävla förstående ut (dom ska fan inte ens veta nåt! för Madde lovade å inte säga till nån!) å till Alex så sa Elin "Se till att hon inte gör nåt nu". Å dessutom hade Madde tidigare funderat på att allvarligt gå till Johan J å berätta! Fyfan om hon hade gjort det oxå.. då hade det blivit värsta stora grejen å familjen hade fått veta å soccen skulle kopplas in, å nee, fyfan. Asså.. jag förstår henne att hon är orolig.. men å gå å prata med min lärare lixom..

Jag å Alex gick iaf hem till Alex å hon hämtade ltie saker, å nu e vi hemma hos mig. Jag skickade ett sms till Madde.. men jag har inte fåt nå svar.
Aja.. e jäkligt trött nu iaf.. ska väl in en snabbis på wow bara.. men ska lägga mig snart. e fett trött..

Godnatt
Puss å kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0