*snark*

Fyfaaan va trött jag e >.< Har suttit å läst massor ur Kenzas å Blondibellas bloggar precis xP Kollade igenom Kenzas alla bilder på tokio hotel killarna... men ärligt talat... dom e väl inte snygga? :S Å folk tycker lixom att jag har udda killsmak? =S xP

Ikväll kommer jag ha väääldigt svårt å somna känner jag på mig... Har legat å tänkt på saker hela kvällen.. så det lär jag ju fortsätta med i natt...

Hmm.. händer det nå skoj den här veckan då?

Imorn e det ju tisdag, farfar kommer ju hit som vanligt å det e gitarrkurs (ska bli skoj, missade ju förra veckan då jag va sjuk)

Å på onsdag!!!! Fan va jag längtar :D Kl 17:30 - 19:00 så börjar min sångkurs! =D Shit va jag längtar <3 har sjungit skiiiitlite nu på senaste.. har inte varit på humör bara.. men jag vet att jag kommer må mkt bättre så fort jag får sjunga lite ^^ så det längtar jag som fan till =D å sen på kvällen så ska jag kanske träffa Johan, men det e inte riktigt bestämt än.

På torsdag... då händer nog inget speciellt.. ska väl ligga hemma å bara ta det lugnt ^^

Å på fredag å i helgen.. har jag ingen aning vad som händer =P Får se om någon har tänkt något lr så ^^

Nu ska jag iaf stänga av datorn å krypa ner i sängen (måste skaka lakanet först.. e säkert helt grusigt >.<) å försöka sova =)

Godnatt på er =)
Puss å kram

/C

Älskligen <3
image115

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0