Städat! xD

Yesss, nu e det städat ;)

Imorse så vaknade jag å Alex kl 1. Då gick jag å skulle käka, men då höll mamma å pappa på å göra en müsli, så jag fick vänta tills den va klar, å sen fick jag äta xP Det va riktigt gott faktiskt :D Dom gjorde den enligt ett recept som vi fått från dietisten =)

Efter att jag käkat så ropade pappa från källaren att det va blod där nere (!) Så vi fick kolla på Dharma å såg att hon va alldeles blodig i rumpan.. tror att det e dom där säckarna som måste tömmas. Så pappa gick å badade henne, å mamma har läst på lite, så dom ska tömma dom där säckarna själva.. men jag tror att det e inflamerat.. så dom måste ändå ta henne till veterinären tror jag.. men men, vi får se hur det blir =)

Alex gick nån gång vid 2-tiden typ, hon skulle hem å ut med Charlie, så jag började städa, å nu jävlar, nu e det färdigstädat ;) ;)

Fint va? ;) Aja.. förutom Fredde som ligger i sängen så e det fint xD
image101

Jag har t.o.m. gjort skrivborde fint :D
image102

Nu e det bara hyllorna kvar som måste dammas av någon dag x( men det orkar jag inte göra idag iaf xP

Å nu e ju Ludde hos Alex oxå :D tror han trivs ^^ Han har inte träffat dom än, utan bara nosat på dom genom gallret, men han sitter på pallen bredvid deras bur hela tiden typ ^^

Här e söntnowsarna han bor med ^^
image103
image104

Haha, juste, imorse så såg jag att min pinne hade rymt! =P Så jag letade efter den, å sen såg jag den, den satt på min elgitarr xP va lite scarry :S Den e ju så jävla liten, så man kan ju råka trampa på den lr nåt :S
image105

Men nu ska jag sätta mig å sortera alla mina jävla bilder jag har på datorn xP Tar ju typ 10 000 år å hitta den bild man ska ha xP
Heido
Puss å kram 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0