TRÖTT!

Hej =)
Imorse vaknade jag första ggn kl 20 i 8.. då va det  ju typ 1h 30 min kvar tills ja skulle börja, så jag somnade om. Andra ggn vakande jag kl 20 i 9.. då det va väl lite bråttom.. men jag orkade verkligen inte, så jag somande om >.< 5 i 9 vaknade jag igen.. låg kvar i sängen till 10 över (då vi började) men orkade verkligen inte, så jag somande om IGEN.. vaknade typ halv 10, då gick jag upp å gick till skolan.

När jag kom till skolan så hade vi engelska.. vi snackade om vindkraft, solenergi å sånna saker.. ganska booring, sen va det klassråd.. där sa vi inge speciellt..

Efteråt så va det matten.. vi höll på med å omvandla tal å sånt... gick ganska bra faktiskt =) (Jag försökte åtminstonde hänga med ;))

Sen va det lunch, det va fisk xP ganska gott ändå =) å efter lunchen va det svenska.. där pratade vi oxå om vindkraft å sånt.. men jag va SKITTRÖTT, så jag somnade nästan >.<

Sen iaf som sista lektion hade vi träslöjd =) Där gjorde jag klar själva lådan.. men sen orkade jag inte mer >.< Så jag satt å pratade med Jenna, Wiktor å Reis om balen xD tydligen ska Jenna å Reis gå, å Wiktor kanske ska
gå med Olivia.. så mkt fick jag reda på xD

När jag kom hem efter skolan så va farfar här, så jag gick å tog min semla (onyttigt som fan, jag vet!) å sen käkade jag gryta. Sen skrek jag lite på Dharma som höll på å riva ner allt på mitt skrivbord för att hon försökte få hundgodiset som låg på bordet!

Nu har jag iaf precis läst lite på aftonbladet.. å såg att dom har opererat bort lindtarmen.. via munnen! :O verkar inte det lite läskigt? :S Fast det e klart.. man får ju inga fula ärr lr så.. Här e artikeln iaf http://www.aftonbladet.se/nyheter/article1872546.ab

Nu ska jag packa ner allt jag behöver till gitarrkursen iaf ^^
Heidoo
Puss å kram

/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0