..

Idag vaknade jag kl halv 12.. så jag sov väl 4-5 timmar inatt.. Pappa skyndade på mig, för vi skulle till mormor å lämna Charlotte där, å jag skulle samtidigt passa på å hämta min gitarr. Jag skulle även byta ut min sladd som gick sönder (den som kopplar gitarren till förstärkaren). Men hittade ju inte kvittot till den -.- så jag rinde mamma, å hon sa åt mig å leta på olika ställen.. men jag hittade det ändå inte =( så jag fick skita i det å gå å käka frukost istället å klä på mig.

När jag va klar så satte vi oss i taxin å åkte. Tydligen hade pappa tänkt släppa av mig å sen åka å jobba.. men så hade inte jag tänkt xP jag ville ju ha skjuts tillbaka.. så jag övertalade honom till det ;)
Först åkte vi då å lämnade Charlotte hos mormor, sen åkte vi till Jam. Jag köpte ett gitarrställ (Fender, 200 kr x( jag vill inte bli av med mer pengar nu xP) å så frågade jag lite vad gigbags kostade.. å det e typ 500 kr =( har fan inte jag råd med... men jag måste.. för jag kan inte fortsätta andvända det jag har.. Så jag får väl spara..
Sen köpte iaf jag 3 plektrum, å pappa köpte 2. Å sen åkte vi hem ^^

Hemma så ringde pappa å beställde tid på Nacka djursjukhus.. så på torsdag kl 9 ska Ludde vara där. Pappa tar dit honom... så jag måste fånga in honom kvällen innan, å så får han väl sitta i sin transportbur under natten (det e en hundbur, så den e ganska stor) å så måste jag fixa med en liten påse pellets som han ska ha med sig.

Sen så åkte pappa å jobbade igen. Så jag va typ ensam i huset, fett skönt ^^ jag gick å la mig i sängen å satte på lite musik.. sen fick jag ett sms av Alex, å vi började prata lite.. å så pratade jag lite med Johan oxå.. men sen fick jag inge svar från någon av dem.. så jag somnade...

Känner mig fett ensam.. även fast jag vet att jag inte är det =/ å vissa dagar vill jag bara gråta.. som idag å igår.. men jag har så jävla svårt för det =/ grät jätteofta när jag va liten.. men å växa upp med 3 äldre brorsor har väl gjort sitt... så nu gråter jag nästan aldrig.. =/

Jaja.. ska väl gå å käka nåt nu..
Hejdå
Puss å kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0