=(

Fan va negativ min morsa ska va då =/

Idag gick jag upp kl 10, å vid 12 så va jag hos Madde. Typ kvart över så satte vi oss i bilen (Madde, Elin å jag + Maddes mamma) å så åkte vi till Berga gymnasium. När vi kom dit så gick vi in å satte oss å läste de papper som man fick, stog massa om gymnasiumet. Sen började dom prata å några elever kom fram å pratade oxå. Allt verkar ju typ skitbra där. Bra stämning mellan eleverna, och bra kontakt mellan eleverna å lärarna.
Sen gick vi iaf ut å tittade på stallen å hos grisarna (sjuuuukt många griskultingar) å så tittade vi på några hästar, fett söta ^^ å så va vi hos kossorna =D jättefina ;D
Runt 4-tiden så va vi klara där. Så vi började röra oss hemåt, men gjorde ett stopp på McDonalds oxå å åt lite.

När jag kom hem så (enligt mamma) såg jag äckligt å läskigt glad ut, å jag bad henne å läsa igenom papprena jag hade med mig. Å hon blev negativ på en gång å sa att nej där ska jag inte gå, för jag kommer inte kunna bli någonting efter det.
Men jag orkar fan inte sitta tre år till i en tråkig skola å inte göra nåt annat än å bara sitta å skriva å lyssna. Skolan skulle bli så mkt roligare om jag fick gå nånstans å göra saker som jag trivs med. Slippa sitta å skriva varje dag, utan få gå ut å mocka å hålla på med hästarna å kossorna å grisarna, å ta traktorkörkort ;)

Men mamma e så jävla negativ till allt.. kan inte hon va lite som Maddes mamma istället. hon stöttar Madde i det hon vill göra, å hon skulle själv vilja gå det gymnasiumet.. kan inte hon smitta av sig lite på mamma? =P
Men men.. jag ska väl prata lite med pappa oxå å se vad han har för inställning.. å om han kan prata med mamma xD

Nu ska jag städa mitt rum lite iaf =P
Heidoo
Puss å kram

Kommentarer
Postat av: Joakim

Hej, angående gymnasievalet. Välj för guds skull det du vill gå. Kom ihåg att det är ditt val & det är enbart du som kan bestämma vad du ska göra med ditt liv.

2008-01-12 @ 19:25:52
URL: http://joakim91.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0