...

Tjenare..
Jag va hemma idag igen.. febern e nästan borta, så imorn lär jag gå =)
Vaknade kl 11 idag (feeett skönt ^^) då gick jag upp å fixade frukost, å sen gick jag ner å satte på Lost (cd 5 säsong 2 =P) å käkade frukosten ^^ Låg väl där nere i typ.. 4*40-50 min =P Men lost e ju sååå bra xD men jag det e bara en cd kvar nu!! sen har jag inge mer å kolla på x( kommer fan få vänta tills nästa julafton då Viktor får Lost 3 av Emmi xP

När jag kom upp från källaren så såg jag att pappa fixat mat, så jag tog en tallrik å satte mig å kollade på nåt meckarprogram på discovery som Fredde kollade på =P Å när jag ätit så bestämde jag mig för å gå å leta upp Ludde som rymde igår eller i förrgår =P
Så jag kopplade Dharma å så gick jag först till parken å kollade där.. sen kollade jag skogarna nära mitt hus å sen gick jag till parken igen å kikade in på Emmas tomt.. å gissa vem jag ser? :P Jo.. jag ser lilla Ludde som hoppar omkring där å nosar på kaninernas burar å käkar lite gräs å verkar sååå nöjd med sig själv =P
Så jag satte fast Dharma å så gick jag in å förberedde mig för en vild jakt (brukar bli så xD) men jag antar att Ludde va trött, för han kom fram å nosade, å då tog jag tag i honom, å så gick vi hem ^^

När vi kom hem så satte jag fast Dharma, sen la jag in Ludde i buren. Såg att det va ganska skitigt, så jag började sopa lite, å när jag ändå va igång så bytte jag i hela buren å i hans låda =P Så nu e det fint :D han har nytt torrt spån, å maaaaaaaassa hö å så massa halm i sitt krypin ^^

Nu sitter jag iaf här å tråkar =P Ska väl nörda lite wow nu xD
Herrå
Puss å kram

Älsklingen <3
image88

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0