29 Januari

Efter Mattelektionen idag så hade vi lunch,, det va nån fiskgryta.. blää, så jag tog fil istället =P Sen hade vi svenska.. vi förberedde oss inför nationella proven... jag va skittrött å va nära på å somna några ggr :S men men, jag hängde med ganska bra ändå =) Sen va det bara sista lektionen kvar.. träslöjd ^^
Jenna hade bytt grupp från sy till trä.. hon orkade inte med allt fjortissnack (jag förstår henne =P) så hon skulle göra ett skåp med glasdörr hon med =) men det fanns inte det virke som hon behövde, så vi började fixa med baksidan istället... å när Sanna å jag började sätta ihop delarna så bestämde sig Jenna för å ta ett annat virke ;) Men jag blev klar ganska snabbt.. för en av mina bitar gick sönder (lr.. jag gjorde sönder den =P men det va för att det redan va en spricka i den) så jag kunde inte sätta fast allt. Så jag gick mest omkring å snackade =P

Nu e jag hemma iaf... farfar e här som vanligt =) han hade semlor med sig ^^ fett gott.. men jag har jättemkt huvudvärk =( tror att det beror på sömnbrist.. har sovit jättedåligt nu på senaste =(

Kl 5 börjar gitarren iaf.. å sen ska jag träffa Johan =) nu ska jag lägga mig å vila lite tror jag..
Puss å kram 


Kommentarer
Postat av: Felicia

haha tänk på stackars mig som är själv kvar där bland allt snack om löshår, hur dyra deras jeans är, m.m. :P

2008-01-31 @ 10:51:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0