Åka pulka ^^

Tjeamors ^^
Idag har internet varit lite mupp, så jag har inte kunnat skriva nåt innan =P
Idag då.. vi vaknade typ kl 2.. Johan väckte oss =P Å då gick han hem för å fixa lite saker, å jag å Alex somnade om xP Vid 3 kom mamma in å tände å sa åt oss att nu kan vi inte sova längre xP
Så jag å Alex gick upp å mest latade oss, å lite senare gick Alex hem till sig för å duscha å mata djuren å så.
När hon gått så gick jag å duschade, sen käkade jag frukost (typ halv 4 xP) å sen satte jag mig å ritade lite =)

Vid 20 i 7 ringde Alex mig, å sen träffades vi å gick å köpte godis å chips på macken, sen gick vi hem å lämnade det, å klädde på oss lite rikitga kläder =P Sen tog vi en pulka, ett tefat, å en bräda (som man står på, å så e det ett snöre) å så gick vi till Johan ^^
När vi kom fram så gick vi först å köpte en cola, sen gick vi upp till Johan, å där fick vi stå ett tag innan han var klar =P Å när han (äntligen) va klar så hämtade han sin snowracer å så gick vi till gamla IP ^^

När vi kom fram så gjorde jag först en snöängel ^^ (Jag såg förövrigt ganska barnslig ut tror jag xP Särskilt med min Bamse-mössa xD) sen skulle vi åka.. men fyfan va halt det va å komma upp XP jag ramlade typ bara =P men några ggr åkte jag iaf =P Sen hade vi lite snökrig.. å efter ett tag gick vi hem ^^

Kl halv 11 kom vi hem till mig (Så vi va ute ett par timmar iaf ^^) Då satte sig Johan vid min dator å fixade internet på typ 15 sek =P Sen gick jag ner å duschade.. å nu e Johan nere å duschar å Alex ligger i min säng å fryser å har huvudvärk =/

När Johan kommer upp så ska vi väl hitta på nåt skoj.. antingen kolla film, spela Mariocart, eller spela Yatzy ^^
Erik å Viktor har iaf åkt för å nightgibba =P Så nedervåningen kan vi va på å flumma hur mkt vi vill nu utan störa nån =)

Nu ska jag försöka få Alex å dricka lite.
Heidoo
Puss å kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0