FAAN!

Fan va sur jag blir!! >:( Pappa ringde å pratade med Veronika idag som skulle bli min sångpedagog, å hon säger att hon har fått nytt jobb och därför inte kommer ge ut några sånglektioner. Men det tänkte hon tydligen inte ringa å säga till folk. >:( >:( Blir så jävla sur, jag som verkligen har sett fram emot det här =/

Men men.. nu har mamma iaf anmält mig till en annan sak, men då sjunger jag i en kör istället. Vi ska sjunga Soul/Rock/Pop, så det blir väl kul ändå =) men det börjar den 20:de Februari..

Idag har iaf lösenordet kommit.. så nu kan jag välja gymnasium.. så nu gäller det övertalning av morsan..

Idag då.. vaknade vid 7, tog en dusch, klädde på mig å käkade frukost.
Började med mentorstid.. fick några papper bara, sen va det gympa, då spelade vi volleyboll. Fflb hade tagit fel klädder med sig, så hon va med oss >:( dessutom hamnade hon i mitt lag.

Sen hade vi no, där pratade vi om Big Bang, å så kollade vi på film.. jag låg å halvsov.. hade sån jävla huvudvärk =( Å sen hade vi matte.. där gjorde vi som vanligt ingenting.
Sen va det lunch iaf.. pannkakor. Vi satt å disskuterade massa saker, så vi har värsta planerna nu ;) ;)

Sen va det musik, vi träffade vår nya lärare Hanna, hon va skitrolig xD Alla satt å garvade som faan =P
Å så som sista lektion hade vi tyska.. där höll vi på å läste ur boken.

När jag kom hem så såg jag iaf att pappa köpt hö å spån =) så jag ska väl byta i marsvinens bur snart. men jag ska vila först.. e fett trött xD

Haha *asg* fan va wierdo den här e xD men jag har blivit medlem BARA för å få den där T-shirten ;) "ISBJÖRNARNA mår finemang!" http://koldioxidensvanner.se 

Puss å kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0