Fan x(

Skit oxå! :P nu e trial-tiden slut.. så nu måste jag ju iväg å köpa wow.. funderar på å dra till webbhallen typ.. ska väl käka först, å sen drar jag.. har ju fått månadspeng idag xD
Jag både vill å vill inte köpa wow... borde ju eg spara! annars kommer jag fan inte ha nå pengar å spendera i Amerika sen. :/ har 500 som jag laggt undan.. å det e inte spec mkt.. räcker ju inte ens till simningen med delfiner... men men.. jag ska köpa wow nu för 300.. å sen ska jag verkligen försöka å spara.. ska inte köpa nå småsaker hela tiden som jag brukar göra.. ska bara spendera pengar om jag måste.. typ köpa födelsedagspresenter å sånt (å sen så kommer det ju bli så att jag måste köpa mer wowtid.. men men =P) nu e det iaf snart käk =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0