Firrarna ^^

Så.. nu e alla 29 fiskar i akvairiumet å simmar ^^ .. eller.. 28 iaf.. för en zebrafisk dog =(
Det här e iaf vad jag fick =)

10 Kardinaltetror
10 Zebrafiskar
5 svärdbärare
4 dalmatinmollys

Å de fiskar jag hade sen innan e:

1 Svärdbärare
1 Silvermolly
4 Sorgmanteltetror 
2 platys
1 lång sak som jag inte vet vad det är =P

3 algätande snäckor
2 grodor

Så det är allt som finns i mitt akvarium ^^
Alltså 38 olika fiskar och 5 udda djur =P

Happ... det här tyckte ni säkert va sååå skojj å läsa 8-)
Men men =P nu sitter jag å halsover.. e verkligen skittrött... men VET att även om jag lägger mig i sängen kommer jag inte somna..
Men jag tänkte spela lite gitarr nu ^^
Herrå
Puss å kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0