Gömmaregården

Hej hej
Idag gick jag upp kl 7, gick upp å käkade lite å klädde på mig.. runt kvart i 8 va jag vid busstationen å väntade på Alex. När både Alex å bussen kommit, så åkte vi till Gömmaregården. När vi kom dit så fick vi först ta ut hästarna, å sen va det bara å börja mocka =P men vi hade typ bara en "mockspade" som funkade bra, så den fick Alex ta å jag satt å bara höll henne sällskap ^^ Vi va jätteflumm =P Å sen smsade jag lite med Madde å Kenny, haha xP
När vi mockat klart så gick jag å kollade lite på de nya hästarna.. va 2 st som va nya för mig.. en som saknade ena ögat, och så en som va typ lite gulaktigt :P
Sen såg jag att dom hade två nya höns oxå :D Cocktail och Snövit.. men mosaik va borta.. antagligen död =(
Å fåret molly har avlivats antar jag.. hon hade ju inga tänder å kunde knappt äta. så nu hade dom ett annar STORT vitt får =P MKT större än de två svarta =P Å sen så hade som en jättesöt å kelig katt där oxå :D

Fick ju äntligen träffa Martell idag! <33 (det e en häst.. jag VET xP) guud så gosig å fin han e :D å Inika med :) Hon e min favvo efter Martell.. men hon e verkligen jättefin hon med.. men ganska liten =P

Vi fick iaf sopa massor (Pernilla va ju där =P) å så fick vi fixa med hö till hästarna. Sen hade vi lunch i en timme.. å sen sa Pernilla till oss å gå ut å sopa lite mer.. men vi gick å ryktade hästarna å fixade med dom.. fyllde på vatten å lite sån ^^ kl halv 3 iaf fick vi gå ^^
Då gick vi först till McDonalds.. å sen till H&M å så till skopunkten.. jag hittade ett par skor som jag tror att jag ska köpa ^^
Sen åkte vi hem.. jag såg Ludde i parken å fick jaga honom lite.. men nu e han i sin bur iaf.. får se hur länge han stannar där xP

Måste säga (skriva) att idag har jag faktiskt kännt mig riktigt glad för första ggn på länge :D (förrutom under senare på dagen då jag å Alex bråkade lite =/) va så jävla härligt å va i stallet, kunde gå å kramar hästarna å prata lite med dom å gosa. Å jag å Alex hade riktigt kul oxå =)
Men nu e jag lite dyster igen.. för jag å Alex småbråkar lite, å så e det skola imorn :( Har verkligen ingen lust med det.. men men :/ jag FÅR INTE börja skolka igen... det här va bara en engångs grej...

Nu ska jag fixa lite hos fiskarna =) (måste föresten köpa flera! måste bara ha pengar först xD)
Puss å kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0