Grattis Alexandra! =D =D

Hej hej
Idag vaknadejag halv 8. Fick såklart bråttom, men jag kom typ 1 min sent bara =) Började med tyska då. Vi pratade massa om gymnasieval först, å sen gjorde vi läxförhör, fick bara ett fel tror jag =P Jag skrev Smiltz, istället för Schmiltz =P

Sen hade vi läsning, å sen no-labb.. fast vi labbar ju inte.. vi håller ju på med astronomi.. Svarta hål har ju vi. Där fixade vi med vår plansch som vi ska göra.
Sen hade vi eg e.v .. men vi sket i det.. känns så jävla onödigt, för resten av gruppen sitter å spelar spel, medans vi försöker komma på nåt å skriva om. Så vi tog lunch istället =) Det va tacos.. men med hårt bröd x( Men men, det va gott ändå ^^ Sen på rasten så kom Göran fram till oss å frågade vrf vi inte va på lektionen, å då berättade vi vrf, å han sa att han ska försöka ändra på det.

Sen hade vi bara två lektioner kvar, Sv å So... å gissa vad vi gjorde? Jo, vi tittade på film å skrev ;) Filmen skulle vara 18 min.. men den va typ... 50 =P Jag somnade första ggn =P Men efter rasten höll jag mig vaken ;)

När vi slutat så gick jag hem till Alex å grattade henne, å va där i ca 50 min tror ja.. å sen kom jag hem å gick ut med Dharma, sen gav jag henne mat ^^

Å nu ska jag spela wow ;) i typ.. några timmar xD Imorrn har jag ju ingen skola =D =D Fett skönt ^^ ska ju till Sävbyholm å kolla =) Å eg kan jag gå på första lektionen.. men mamma skrev på lappen att jag skulle ha ledigt hela dagen, så why not ;) Å på fredag ska jag till optikern ^^
Men men, nu ska jag nörda ;)

Herrå
Puss å kram

Kommentarer
Postat av: Felicia

HAHA SPELAR DU WOW CARRO!? :D:D fy faan vad roligt! :D

2008-01-16 @ 21:37:54
URL: http://changed.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0