Husdjursmässan

Hej hej =)
Inatt har jag sovit typ.. 2 timmar. Jag låg vaken å kunde bara inte somna =S låg å tänke på massa saker bara.. så runt kl 10 på morgonen somnade jag.. å vid 12-tiden så kom pappa in å tände å sa att jag skulle ringa Alex.

Igår fick jag ett sms av Alex att vi skulle till sollentunamässna imorgon (idag alltså) å att det kostade 50 kr, Neeej, tänkte jag =P för jag skulle ju eg spara x3 men jag kan verkligen inte spara.. men jag MÅSTE.. måste ju ha pengar till Amerika.. jag ska ju simma med delfiner xP

Men iaf.. jag ringde henne typ 5 ggr, men kom inte fram, så jag skickade ett sms, då ringde hon upp mig.. å sa att jag hade typ 30 min på mig å komma till henne =P Men vi bestämde att hon å Johan skulle komma till mig istället.

Men jag kom ju på att jag inte hade nåt å åka på! Så jag ringde mamma, å hon hade inte heller någonting liggande nånstans.. så jag pratade lite med pappa, å han sa att han kunde skjutsa oss till Älvsjö Station å ge mig pengar så jag kunde köpa ett häfte, så det gick ju bra iaf =)

När vi kom dit så bestämde Johan å jag att vi va tvungna å äta.. så vi gick för å beställa köttfärssås med spaghetti, men det va slut! så vi gick å köpte korv istället, Alex hade varit å köpt sitt marsvin så länge. Så nu har hon ett nytt marsvin, en Selfhane, bufffärgad. Ärnst heter han ^^

När vi käkat så gick vi först å kollade lite på Bodils minicirkus.. men som vanligt så såg man ingenting =P Så jag gick å kollade lite på kossorna å grisarna istället ^^

image57
image60
image58

Sen så när cirkusen va slut så gick vi å kollade lite på Bodils djur som hon hade med sig. Hon hade en fett fin Papegoja =D å så några kissekatter å valpar ^^

image59

Sen så tappade vi bort varandra =P Men jag gick å kollade på ormarna, ödlorna, sköldpaddorna å spindlarna lite så länge, å sen kom dom oxå dit ^^

image61
image62
image63

Sen gick vi till papegojorna =D å jag fick ha en på min arm (coooolt, jag vet ;P) Å den naffsade mig på tummen, gjorde ganska ont x3 =P tydligen kan ju en papegojas näbb krossa ett ben typ hur lätt som helst =S
Här e iaf en bild på en exakt likadan papegoja som jag höll xP
image64

Å så fanns det massa andra oxå ^^

image65
image66
image67
image69

Å sen.. så kollade vi runt lite med =P vi va inne å kollade på massa fiskar =D Dom va fiina ^^

image68
Det e sjöhästar.. men det syns knappt ;)
image70
image71
Jag ääälskar clownfiskar, ska lätt ha det närjag skaffar saltvattenakvarium =D =D
image72
image73
Feeeett cool Muräna xD Hassan heter den ;)
image74

Sen.. så va jag typ feeeett trött, så vi åkte hem ^^ Alla gick hem till sig, för Johan skulle till Maria, Alex skulle fixa med Ärnst.. å jag skulle.. sova? :P

Jag gick iaf hem å bara la mig i sängen helt utslagen i typ 20 min =P Sen hade mamma fyllt badkaret, så jag gick upp å la mig i badkaret.. fyfan va skönt det va xP det va vaaaaarmt (jag typ frös jättemkt =P) å jag låg där i typ 30 min, sen kom Erik å ville bada, så jag gick upp å virade en stoor handduk om mig ^^ Sen fick jag klippa Erik =P

Sen gick jag ner å satte på datorn.. men internet funkade inte! va nåt skitmupp -.- Å det funkade inte på hela kvällen. Så jag satte igång high scholl musical å låg å tittade på den.. började smsa med Alex oxå.. typ småbråka lite eller vad man ska kalla det =/ Sen svarade varken hon eller Johan (dom va tydligen å pratade.. men jag visste inte det då) så jag kände mig.. typ.. ensam...å ledsen såklart.. Så jag började träna lite (har träningsverk idag >.<) å så va jag ute å sprang.. iiinte bra.. jag e ju förkyld, så jag fick typ assvårt å andas efter ett tag.. men men..
Sen låg jag iaf jättelänge... kunde såklart inte somna eftersom att ja å Alex inte rikitgt va vänner.. .men tillslut somnade jag iaf..

"Läs det här som om jag skrev det igår, för internet va ju mupp då, men jag han få upp bloggrutan å skriva klart allting men det gick inte å publicera =P så jag sparade det å klistrade in det idag bara xP"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0