Jävla internet >.<

Happ.. nu har jag inte hunnit uppdatera på lääänge för internet har varit skitmupp!!!! men men. nu funkar det iaf xD

Okej.. i ... fredags då. Jag gick på första lektionen (bild) sen så gick jag hem å jag å pappa åkte iväg till Skärholmen. När vi kom dit å skulle gå ner för rulltrappan så ser vi hur det ligger en man på golvet å det står massa människor omkring. när vi kommer ner så ser vi att det är en gammal gubbe som antagligen hade ramlat i trappan... å han hade blod i hela ansiktet, å frun (tror jag) satt å baddade hans ansikte... usch, det fick mig riktigt illamående.. va verkligen jättehemsk.. va typ jättenära på å börja grina.. usch..

Pappa å jag gick iaf vidare till synoptik, å där fick jag sätta mig i stolen å få dom där übersnygga glasögonen på mig xD På högra ögat va det inte så mkt som va förändrat.. men på vänstra.. så såg jag typ bara.. 20% :S så där fick han göra massa ändringar.. men sen kom vi till det jobbiga... välja nya bågar >.< Det e så jääävla svårt =P Gick å kollade på alla glasögon MINST tre ggr =P men tillslut hittade jag några som kändes okej =) (kunde ju inte se så bra utan glasögon.. men jag tror dom satt bra å såg ok ut xD) men allting gick på 5300 :S bågarna på typ 1800.. å glasen på 1800 ST! så det blev lite dyrt.. men men =P Pappa betalar xD

Sen så åkte vi iaf å handlade.. å vi pratade lite om hur jag ska börja äta.. å vi gick å kollade på allt vi tog hur mkt kolhydrater, proteiner å fett det innehöll xD å sen i kassan när jag pratade med pappa så kollade kassörskan på mig å typ... jaa, här har vi en som är matmedveten i tidig ålder. Haha =P

När vi kom hem så packade vi in allt, å jag gick till skolan. Kom precis till senskan.. men efter halva svenskan gick jag å Elin för å prata med Frida.. hon den där studie.. nånting =P Men vi sa väl inte så mkt.
Sen när skolan va slut så gick jag hem å duschade å fixade mig lite.. sen ringde Alex å sa att det va lite ändrade planer.. för Danne kunde inte köpa ut (han hade tydligen hamnat på Maria ungdom) så vi skulle va i Solna kl 6 för å träffa Elin å Richard, så att Richard kunde köpa åt oss. Så då blev jag lite stressad.. å så skulle jag byta nål, men då började pumpen visa "ingen dosering" och "motorfel" Så jag fick panik (snackade med Alex i tel då oxå) å ropade på mamma.. å sen råkade jag typ försäga mig.. så mamma började fråga ut mig, å jag belv sur å så blev de lite småbråk, men jag sa att vi skulle träffa några kompisar som kanske skulle ha med sig dricka, men jag skulle inte dricka nåt lovade jag =P å sen drog jag.. sen ringde pappa å pratade med mig.. jag trodde han skulle va damp, men han typ " Jaja, bara du tar det försiktigt" Haha =P

Alex å jag gick iaf till Fruängen å därifrån åkte vi till Solna. när vi kom fram så fick vi vänta ett tag på att dom skulle komma... när dom kom stog vi å pratade lite, sen gick Richard å köpte å vi stog utanför å pratade.. å sen kom det två vakter som kollade fetts skumt på oss (lr.. mest på Elin kanske.. för hon va typ full redan när vi träffade henne =P) Men sen drog dom iaf =P å Richard kom tillbaka så vi tog tåget till Näckrosen å så gick vi hem till Richard ^^

När vi kom till Richard så verkade han lite småsur (han hade vart det typ hela kvällen, men enligt Elin blir han sån när han har druckit) men vi satt å småpratade lite.. sen körde vi "Jag har aldrig" Alex å Richard tyckte det va skittråkigt, men jag å Elin va skitflumm xD Hehe.. å jag drack typ två cider (7.0) på den tiden Alex knappt drack en xD. Men jag kände mig helt ok ända tills att jag började röra på mig xP jag skulle på toa, å allt typ.. snurrade xD å sen då när vi skulle gå å möta Maria å hennes komisar Madde å Mikael.. haha jag typ "Jag KAN gå på sträcket, jag looovar, kolla jag klarar det"  men det gjorde jag ju inte =P å Elin va ju typ ännu fullare =P

image83


När vi kom tillbaka till lägenheten så typ la jag mig å ringde lite samtal x( Jag ringde Johan, Madde, Sofie, Angelica, Tommy å Staffan. Haha xD Å nu heter Staffan "Jag trodde du va mogen!" på msn.. å jag slår vad om att det e mig han menar xD men han svarar inte när jag skriver till honom =P Aja, jag orkar fan inte bry mig om honom =P Det e ju inte precis så att jag ångrar det jag sa till honom.

Men sen så skulle tydligen Richard å Elin vidare.. så vi åkte hem. Å.. aa.. det blev lite galet =S =P På tåget så typ hälsade jag på aaaalla, å skulle skaka hand å presentera mig xD Sen va det tre killar (utlänningar 20, 22 år.. den tredje vet jag inte hur gammal han va) som satte sig bredvid oss. Den ena gillade Alex å höll på med henne, å jag satte mig hos den andra, den tredje stog lite en bit bort. Å dom kunde inte svenska, så vi pratade engleska.. å..aa.. jag strulade med båda två :S :S dom va fan inte ens snygga x( Vaddå desperat lixom =P
Dom skulle iaf eg av vdi Liljeholmen.. å då försökte dom få med oss.. men neeej, aldrig att vi skulle följa med =P Så dom följde med oss ända till Fruängen :S men men.. vi blev av med dom sen iaf =P

Haha... neee, jag ser inte påverkad ut xD
image84
verkligen inte... *hmmhmm*
image85

image86
image87

aa.. det va ganska sjukt =S

Sen iaf kom vi till Fruängen.. å jag hade fan ingen aning vart vi skulle sova :S Så vi gick omkring.. jag ringde Tommy xD å han va typ jättesöt =P han sa att han skulle komma å hämta oss, så vi kunde sova hos honom, eller så skulle han beställa en taxi. Men nee, det kunde vi ju inte låta honom göra =P
Sen gick vi iaf ner till fotbollsplanen å la oss där.. då blev jag röksugen å skulle fråga två killar som gick förbi, å dom typ började jogga när jag bad om en cigg xD men jag sprang ikapp å frågade om jag kunde få en. Så han stannade å tog fram en, å den andra typ " ska du inte fråga hur gammal hon är" men han sket idet =P
Sen iaf så gick vi tillbaka till Fruängen.. till videobutiken, Alex skulle köpa havrebollar. Å jag typ pratade fortfarande med Tommy å typ skrek på honom, å alla glodde som faan å typ garvade XP sen kom det fram en kille å typ "du e skitig på jackan" Jag svarade typ inget xD

Sen iaf så skulle jag försöka skärpa mig, å så gick vi hem till Alex, å vi klarade oss (JAG klarade xD) å vi fick sova där ^^
Hehe, å pappa ringde ju två ggr! men enligt Alex lät jag nykter.. å pappa har inte sagt nåt =P så jag klarade mig väl xP

Men jag vaknade typ kl halv 6. Å jag hade ju linserna på mig! å jag kunde inte ens öppna ögonen utan att det började rinna =S Så jag fick verkligen tvinga upp ögonen å ta ut dom där jävla linserna =P Å sen gick jag upp å käkade lite frukt.. kände mig lite låg. sen gick jag å la mig igen ^^



Lördag

Jag vaknade typ kl 11. Efter en halvtimme gick jag hem å började städa. Jag städade först golvet, sen la jag burgallret på golvet med marsvinen i, sen tömde jag buren å tvättade den.. använde ätticka, å fyfaan va effektivt det va =P typ allt försvann :D Sen så ställde jag iorning buren å sen gick jag å tog.. 153 bilder på marsvinen =P
Kl 4 så kom det en pappa med sin dotter, å dom köpte marsvinen... känns jäävligt tomt utan dom nu.. men men.. känns ganska bra ändå..'
Sen iaf så tog jag ut mattan å dammsög under den (är inte gjort på fleeeera år =P) så det blev rent å fint ^^ sen la jag tillbaks mattan å ställde gitarrerna på platsen där buren brukade stå =)

Senare på kvällen kom iaf Alex hem till mig =) sen kom johan oxå =) först så gjorde vi inte så mkt.. men sen gick vi ner i källaren å la oss å tittade på film. när vi tittat på den så gick jag upp å typ somnade =P Sen så fixade Alex å Johan så att dom kunde sova över här.. dom ville ta ner min madrass på golvet oxå så vi kunde sova bredvid varandra.. men jag va sjuuuukt trött å jätte irri =P Så jag typ blev lite sur å somnade om xD



Söndag

När vi vaknade imorse så märkte jag att ena mitt halsband som jag köpte i fredags hade gått sönder >.< ska se om det går å fixa sen.
Vid kvart över 12 så gick Alex å Johan, å då gick jag ner å duschade.,halv 1  va jag klar å då va det dags för oss å åka till mormor så att vi skulle vara där till 1.. men det e ju min familj lixom =P så 10 i 1 kom vi iväg =P.
När vi kom dit så satte vi oss mest å småpratade, sen va det lunch, å det va kalkon med ris ^^ å som efterrätt fick vi glass xD
Sen så satte dom sig å disskuterade Amerikaresan..känner att jag inte har så mkt å säga till om där =P för dom planerade hur vi skulle åka å vart å sånna saker.. så jag tog fram min bok å satt å läste... e en sån här dag då jag bara känner mig irri.. å så va det så JÄVLA KALLT där oxå x( Å sen började Charlotte med sina jävla ljud, å det va droppen för mig =P jag blev skitsur å gick ut, sen frågade jag mamma när dom skulle åka å om jag kunde få nycklar hem så jag kunde komma in. Då blev alla förvånade å undrade vrf jag skulle hem. Å då börjar mormor å prata om att vi måste prata om mitt gymnasieval å massa skit, men sen kommer pappa å säger att dom oxå ska hem nu.. så vi åkte hem allesammans.

När vi kom hem så satte jag mig vid datorn å såg att det internetet FORTFARANDE inte funkade. Så jag tände ljus å satte radion (lugna favoriter) på hög musik å typ halvsov lite.. men alla kom ju in å störde hela tiden >.<
Kl 6 satte jag igång med å städa hallen, å när jag va klar med det så började Erik fixa lite med mitt internet, å efter 10 min hade han fixat det =D men då va det dags för möte. På mötet sa vi inget speciellt.. hade ju redan pratat om amerikaresan idag ju... men vi satt å åt kräftor iaf, jag ääälskar kräftor :D

Efter att vi ätit började vi diskutera mitt gymnasieval. men jag ville inte diskutera det när alla sitter å lyssnar, så jag sa det, å då drog dom andra.. förrutom Fredde som satte sig i stolen istället. Men vi började prata lite.. å det verkar som om mamma får sin vilja igenom. För internat e för dyrt, å när jag sa (för å vara lite elak) att det skulle va fett skönt å bo på internat.. typ slippa dom e deras tjat, så blev mamma ledsen å sa att då känner hon sig misslyckad, å då blev jag oxå ledsen (hade mest tårar i ögonen.. har ju svårt å gråta inför människor) å då skulle Fredde börja komma å snacka oxå, å då blev jag sur på honom å frågade va fan han gjorde kvar =P så pappa sa till honom å gå =P
Men men... vi kom väl inte fram till nåt specielt.. bara att jag inte kommer gå på Säbyholm för att det är för dyrt. Så det lär väl bli Kärrtorp =/.. ska på öppet hus där på onsdag iaf..
Eg e jag så jävla skoltrött..å tänker typ varje morgon på att jag skulle kunna somna om å säga att jag e ledig bara för att jag inte orkar med skolan. Men jag gör inte det.. för nu e det sista terminen å jag vill ha bra betyg.. men mamma tycker att om jag är riktigt skoltrött så ska jag ta ett sabbatsår å jobba istället, å sen börja gymnasiumet.. men nee, det känner jag inte för.

Efter mötet iaf så kollade jag på andra avenyn (bra avsnitt ^^) å sen satte jag mig vid datorn.. men den ska väl stängas av nu.. för klockan e fett mkt xD Men imorrn ska jag inte till skolan ^^ (på morgonen iaf) för jag ska ju va på sjukhuset kl 10. Å kl 8:10 har vi samling.. å sen har vi gympa, simning.. å det kommerr jag inte kunna va med på.. så jag slipper gå på morgonen ^^ Å så pratade jag med Marcus idag.. å han föreslog att vi kanske kan träffas på torsdag eller fredag.. eller i helgen =D =D så det hoppas jag att det blir så =)

Nu känner jag för å skriva av mig i min andra blogg lite innan jag ska somna..
Natti natti =)
Puss å kram

Kommentarer
Postat av: J.

vill du tjäna pengar på din blogg? jag hjälper dig gärna!

2008-01-21 @ 01:26:32
URL: http://facebeauty.blogg.se
Postat av: Alex

Jobbigt när internet strular :/

2008-01-21 @ 01:29:11
URL: http://aleqz.blogg.se
Postat av: Lia Florenz

sjukt jobbigt närinternet inte funkar ;s

2008-01-21 @ 01:29:52
URL: http://FLORENNZ.blogg.se
Postat av: Maria Vuitton

Var gärna med i min grymma tävling, det enda du behöver göra är att skriva 1 kommentar och din skostorlek! :)

2008-01-21 @ 01:33:12
URL: http://www.mariavuitton.blogg.se
Postat av: Felicia

haha yeeey nu har carro varit full! ;D

2008-01-24 @ 08:22:56
URL: http://changed.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0