Klaaant xP

haha, kan man vara mer klantig än vad jag e? :P
Jag skulle locka håret idag igen, för å kolla om min locktång e dålig.. eller om det blev dåligt resultat igår bara för att jag inte riktigt hade tid.. Så jag kopplar in den å väntar på att den ska bli varm, sen när den e varm så letar jag efter lampknappen samtidigt som jag ska ta locktången, å då tar jag såklart i andra änden (klaaaantigt) så jag bränner mig IGEN.. asså.. två gånger.. på en dag.. hur klantig får man bli? xD Å sen så visade det sig ändå att det bara e en dålig locktång jag har xP

Förrutom att jag bränt mig idag.. två ggr.. så har jag varit lite duktig oxå ;) Jag har städat rummet, å marsvinens bur, å tvättat en vit å en svart tvätt =>

För tillfället sitter jag å äter glass ^^ Fett gott ^^
Ikväll så ska Johan sova över här.. =) Men nu måste jag ner å hänga upp tvätten ^^

Heidoo
Puss å kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0