Matte... x(

Happ.. nu har vi en "jätterolig" mattelektion i datasalen igen xD Håkan står å babblar om x och y.. å jag fattar ingenting xP.. kanske skulle göra det om jag lyssnade.. men jag orkar inte xP

Imorse på samlingen så snackade Johan om att han hade kollat på frånvarolistorna å inte blivit så glad.. så jag blev skitnervös å va tvugen å gå fram å prata med honom efter lektionen å frågade om han skulle ringa hem till mig.. så han gick å kollade på listorna.. å det stog att jag hade massor med oanmäld frånvaro.. men det va ggr då jag hade anmält (sjukhus, optikern..) så jag blev av med allt det.. men sen frågade jag om jag skulle få hemrigning pga igår (han skulle ändå fått reda på det.. =P) å han sa att haqn va tvungen å göra det.. men jag lyckade övertala honom xD men han kommer hålla stenhård koll på mig nu x(

Sen träffade jag Eva.. å hon typ fattade att jag skolkat å sa att så kan jag ju inte göra (särskilt när vi käkade tårta som hon fått för att hon fyllde år xP) å hag blev lite småsur.. för ingen vet ju VRF jag skolkade... å det vill jag ju inte berätta =P men hon sa att jag kommer göra det sen när hon frågar när vi e ensamma.. men nej, det kommer jag fan inte säga =P

Men men.. nu ska vi in på nån mattesida =P
Herrå
Puss å kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0