Näsblod =S =S

Shiiit asså, jag har ALDRIG blödit näsblod.. å så plötsligt gör jag det =S Satt vid datorn, å kände hur det började rinna :S ÄCKLIGT XP

Men men =P Nu har jag wow:at klart för dagen =P Ligger på lvl 11 nu ;) Men nu tänkte jag käka nåt.. å sen ska jag sova.. å appropå käka.. på måndag ska jag till sjukan, å då ska jag snacka lite med min doktor ^^ För JÄTTEMÅNGA som har diabetes har börjat äta enligt LCHF-kosten, alltså typ inga kolhydrater, men massor av fett. Man går ner i vikt av det, och så kan man sänka sina insulindoser JÄTTEMKT =D Folk med diabetes typ 2 har kunnat sluta helt med insulin :D å de med typ 1 (som jag har) har dragit ner jättemkt på det =D Så det känns värt å pröva =)

Men men.. natti natti på er nu =)

Godnatt
Puss å kram

Kommentarer
Postat av: Felicia

huhu (a)

2008-01-19 @ 22:57:53
URL: http://changed.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0