Solo? =S =P

Tjenare ^^
Idag vaknde jag typ klockan 2.. blev skiiitsent igår.. Johan å Alex stog å pratade ute i hallen typ jättelänge.. å jag kunde inte somna förän dom laggt sig..

kände att kvällen inte riktigt blev som jag ville igår.. Johan satt mest å pratade med Alex.. å jag hade inget å göra.. så jag gick runt å fixade lite med disken å plockade med lite dittan å dattan.. nu menar jag absolut inte å klaga, för jag bryr mig jättemkt om Alex å vill absolut att hon ska må bra.. men.. eeh, nu klagar jag ju iaf.. ne.. nu ska jag inte skriva mer om det..

Jag somnade iaf typ vid 7 halv 8 nån gång.. å vaknade vid 2 (hörde Fredrik säga "Ska Carro sova hela dagen eller" till päronen) gick väl upp vid halv 4. Sen gick Johan å Alex å jag käkade lite mat.. mamma hade gjort nå nyttig mat.. smakade väl helt ok =)

Nu e jag min akustiska gitarr klar (den har varit på reparation) så jag ska väl iväg å hämta den någon dag.. ska slösa lite pengar oxå (Läs: Bli pank =P) måste köpa ett till gitarrställ, å en gigbag till min akustiska å en till min elgitarr... för dom jag har nu ger inge skydd alls..

Mormor har jag pratat med idag oxå.. det e ju kalkonmiddag hemma hos henne imorrn (Dom har två köpt två kalkoner.. 10 KG st =S) Å hon har gett alla en uppgift.. å min e att hålla koll på småbarnen :P Å så ska jag komma några timmar tidigare å fixa lite fint (jag e så konstnärlig tycker hon, så jag ska fixa typ servetter å sånna saker =P)
Å Charlotte ska va Lucia (nu lixom xP)  å sjunga lite luciasånger å så för alla som kommer (24 pers) å nu har Charlotte övertalat mig att jag ska va tärna å sjunga med henne... å så ska jag typ sjunga solo oxå =S Men jag verifan om jag vågar =P
Jag ska iaf försöka övertala Viktor å Erik å sjunga "Tänd ett ljus" med oss.. dom ska stå å göra den där domdomdomdom grejen :P Å jag å Charlotte sjunger (jag sjunger verserna) å Fredde spelar piano.. men jag har en känsla av att Viktor å Erik e riktigt svårövertalade xP

Ne.. nu ska jag ut på promenad eller nåt tror jag..
Hejdå
Puss å kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0