Vi försöker väl igen..

Haha, gick ju bra för mig å gå å lägga mig xP
Nu har jag iaf målat naglarna, å flätat håret (i 15 flätor) så nu ser jag skiitmupp ut xP (muppigare än vanligt lixom =O =P )

Har suttit å chattat med Erik ett tag nu xP Haha, han försöker få mig att festa.. eller typ "testa å bli full" xP Men nee :P
har en känsla av att han driver jävligt mkt med mig (han har gjort det ett par ggr förut xP) xP xP

Men ne.. nu tänkte jag krypa i säng.. ska läsa ett kapitel ut HP innan jag släcker tror jag =P
Men fan va kallt det e på mitt rum! När man sitter vid datorn så känner man att det drar.. men ändå verkar fönstrerna vara täta... men jag får väl kolla upp det någon dag xP

Godnatt nu iaf =P
Puss å kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0