Blogginlägg från Adelsö

Hej hej! =D
Skriver från Adelsö, e skitnice härborta, vi e hur flum som helst =D Jag å Madde har värsta planerna för en födelsedagsfest vi ska ha tillsammans, vi ska typ bjuda in gamla klassen å ha en överraskning ;D

Men iaf, det e skitskoj här, vi har varit å badat idag å käkat på krogen, å igår flummade vi mest. Å så kollade vi på raise your voice. Å OMG vad jag älskar Oliver James. Han är snygg, spelar gitarr och piano och sjunger! =D Jag är helt förälskad i honom! =D


Snygg eller va!? =D <3

Men men, nu ska vi göra nåt, å senare ikväll ska vi kolla raise your voice ikväll, för Alex å Elin va för trötta för å kolla på den igår ;) Så jag kan sitta å vara förälskad  i honom ikväll igen! =D
Puss å kram på er <3 =)

/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0