Busig man kan va då xP

Tja =)
Nu e jag hemma efter en timmes promenad =D Vi gick via vippan å till fruängen å därifrån till långbroparken där jag tänkte att hon skulle få springa av sig, men det va massa människor som satt å hade picknick där, så hon fick springa lite på gräsplätten bredvid den där restaurangen som den där Fredrik har =P
Men så blev det ju inte.. ne, för Dharma som e så glad i människor springer såklart för å hälsa på dom som sitter där å har picknick, å hon springer såklart till den suraste av dom alla =P alla andra som satt där log mest å skrattade lite, medans hon som hon sprang till blev jättesur å sa åt mig å koppla hunden (vilket jag eg. borde ha gjort innan, för det e koppeltvång i långbroparken =P) så jag skulle såklart göra det, men det var inte Dharma med på, hon ville ju springa runt, så jag sprang å jagade henne medans alla som satt där kollade på -.-' =P Men sen bytte jag taktik å lockade med godis, som jag inte hade ;), men Dharma var väldigt misstänksam å ville inte komma fram på ett tag, men till slut gjorde hon det å jag kopplade henne å gick därifrån xD
Då gick jag mot skolan å sen upp å så svängde jag in på en väg så jag kom till gräsplanen å lekparken som finns där, å sen gick jag förbi skogen å så förbi Maddes hus å sen hem =)

Min älskade bushund <3


Så nu e jag hemma å känner mig lagom svettig å äcklig, så nu ska jag ner å ta en dusch ^^
Puss å kram <3

/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0