Dag 1, Torsdag.

Kl 4 gick vi upp, kl 5 åkte vi hemifrån. 15 över 5 kom bussen till t-plan, därifrån tog vi tunnelbanan till centralen, å därifrån flygbuss till Arlanda. När vi kom till Arlanda så checkade vi in vårt bagage å sen gick vi in å väntade på att vi skulle på att vi skulle få gå på planet.

På planet så hamnade jag menllan Lotta å mamma. Vi satt längst fram så vi hade mkt benutrymme, skönt! =)
Men iaf, sen startade planet, det gick snabbare, å snabbare, å snabbare, å wiieee vi flög xD Va nice ;P Första gången jue =P Molnen såg ju härligt fluffiga å kramgoa ut =D

Under flygresan som va 9 timmar lång så kollade jag en film (somnade typvärr i mitten =P) Å så spelade lite olika spel.
Vi mellanlandade i New York, höll på å somna vid landningen hela tiden, va så trött xD Sen fick vi visa våra pass å så tog dom fingeravtryck å man fick kolla in i en sak =P

Eftersom att vi hade 3 timmar där så strövade vi runt i olika affärer. Slutade med att jag köpte en burk med "body butter", å ett nice hasband ;) Å Viktor köpte en nintendo DS, blå.
Vi käkade på McDonalds, å sen gick vi på planet, men det tog ca 1 timme innan vi kom upp i luften, för allt va försenat, så det va lite jobbigt. Flygresan till San Mateo tog iaf 7 tinmmar å när vi kom fram så hämtade vi vårrt bagage å sen hyrbilen. Den va riktigit nice! =D Den va tyst, skön och man hade helt OK benutrymme =) Å så åkte vi till Farbror Jans hus.Träffade en del människor som jag tydligen har träffat förrut men inte kommer ihåg ett dugg av, men men, det va bara å kramas å låtsas som om man kommer ihåg dom xD Dom hade 2 söta katter iaf =) Från RSPCA, Otto å Lilly =)
Sen käkade vi lite iaf, å så fick vi våra rum. Jag delade rum med Charlotte, vi fick rummet med skönast sängar ;) Men nu ska jag sova, Lotta sover redan. VI har hållit i gång i ca 25-30 timmar idag, så jag e trött. Imorrn ska vi till San Fransisco! =D
Puss å kram



Okej, nu e jag äckligt trött å orkar inte skriva nån mer dag just nu, så nu ska jag ta en lite tupplur =P
Puss på er <3

/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0