Dag 10, Lördag.

Idag vaknade vi rätt tidigt. Jag gick ner å käkade frukost, sen hälsade jag på alla i huset, och sen drog vi iväg till ett köpcenter. Där hjälpte jag mamma å shoppa lite saker, å som tack så köpte mamma en klocka till mig ^^ Å så va vi i en musikaffär också, va en fett schyst kille som jobbade där, Elden hette han, Erik fick spela lite på en fett skön elgitarr (jag provade den oxå ;P) å Elden sa att han ville ha mig som sångare i sitt band xP å sen blev vi bjudna till en gitarrkväll dagen efter. Sen vid 4-tiden så åkte vi hem igen, å där va det fullt hus ^^ Då va Emil, Ninna, Emogine (träffade dom + Nils för 4 år sen här i Sverige =)) och Oskar där, å även Tina, Callin å en annan som jag inte vet namnet på =P + Daysie och Zeyly, två hundar =) Så vi gick och hälsade på alla, å sen kom det fram snacks, si vi satt och småpratade allesammans, va riktigt kul å träffa alla igen :D Alla va ju där för att fira Tinas födelsedag och midsommar =)
Sen ville Emil höra min sång som jag skrivit (antar att grabbarna skvallrat =P) å det visade sig att Nils hade en gitarr, så den hämtade dom så jag fick spela upp min låt =P alla tyckte den va bra iaf =)

Sen så åkte Viktors amerikanska fotboll fram, så vi stog å kastade lite, jag, Emil å Erik mot Viktor å Fredrik. Inte för att vi va ett lag precis, för alla ville ju ha bollen xD Det va ganska skoj faktiskt ^^

Sen så käkade vi hamburgare, å sen va det tårta =) Sen småpratade vi lite mer, å 4 i rad plockades fram, så vi satt å spelade det ;P jag vann 1 gång "yaay" xD Emil vann typ hela tiden =P
Sen blev iaf alla trötta, så tältet sattes upp, så jag, Lotta, Nina och Emogine la oss i tältet. Erik, Viktor å Fredrik låg i vardagsrummet i bäddsoffa, å de vuxna hade rum med sängar =P Å stackars Emil låg på verandan på en madrass =P Jag frågade varför han inte sov med killarna, men han sa att han snarkar så mkt, så han vill inte störa dom, haha =P



Emil =)


Erik och Tina =)


Emil, Viktor och Fredrik. Ser ju lagom trötta ut xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0