Dag 5, Måndag.

Hellu =)
Idag väcktes jag av pappa (han pussade min på pannan xP) Kl 9 , ovanligt som fan, så satt alla i bilen!!! =P Vi åkte iväg till en strand som hette chimney-beach, vi åkte lite fel först, men till slut hittade vi rätt ^^ Va dock lite krångligt å gå dit, men det funkade ^^ Stranden va hur fin som helst =D Å eftersom att det va lite krångligt å ta sig dit så va det inte så många där ;) Jag solade tyvärr lite för mkt, för jag brände mig =(
Sen kom Charlotte med värsta stora fjärilen! Asballt! Så jag gick bort till det stället å tittade på dom ett tag ^^

När vi solat å badat klart så packade vi ihop å gick tilbaka till bilen, fett jobbigt, uppförsbacke hela tiden xP Sen åkte vi vidare, jag somnade =P å när jag vaknade så va vi vid några affärer, så vi stannade å gick in, grabbarna skulle shoppa kläder så jag sprang runt å plockade kläder som jag tyckte skulle va snygga på dom, å dom flesta va det oxå ;) När vi shoppat klart så åkte vi vidare å käkade, å sem påbörjade vi vår promenad för å kolla på ett vattenfall. Haha å  Charlotte höll på å ramla med huvudet före i en bajjamajja xD *ASG*. Sen iaf så gick vi i ca 30 min, såg massa fina ödlor ^^ När vi kom fram till vattenfallet så stog vi å kollade å tog bilder, det va ritkigt nice =D Man fick dock lite svindel xD Sen gick vi iaf de 30 minuterna tillbaka å sen åkte vi hem igen. Så det blev en tripp runt hela Lake Tahoe =)

När vi kommit hem så gick jag ner å tog en dusch, men det va fett läskigt =P För när jag steg in i duschen så såg jag att det va en spindel i ett nät ovanför mig, men det va lugnt så länge den stannade där, så jag höll koll på den. Sen så tvättade jag håret å så skulle jag kolla var den va, å då hade den klättrat ner på en tråd å hängde ca 15 cm från mig >.< Så jag skrek till å skyndade mig ur duschen. Sen stog jag i badrummet å fixar mig, å då klättrar spindeln upp igen å sen ut från duschen ut till där jag är å börjar veva ner sig 15 cm från mig xP Så jag sprang ut från badrummet xD Sen gick jag upp å käkade pannkaka med glass xD
Men nu ska jag sova, å kl e bara 20:47! xD får se när jag kan somna.. massa massa tankar =(
Puss å kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0