Dag 6, Tisdag.

Tjenixen.
Idag vaknade jag kl halv 9. Klädde på mig, käkaeda frukost å allt det där =P Sen läste jag lite i min nya bok, sen skulle vi iväg å spela tennis, så jag bytte om å så åkte vi iväg. Årets först tennismatch, det va nice =D Körde lite mot Viktor först, men jag känner mig så dålig mot honom, så jag körde mot pappa sen istället =P Men det va fett svårt å spela tennis där, för vi va ganska högt uppe, å det märktes på trycket, för man fick inte ta i lika mkt som man brukar, för då drog bollarna iväg =P Vi körde iaf i ca 2 timmar, sen kom mamma å Fredde som varit på en promenad istället å då drog vi iväg till ett ställa som jag inte kommer ihåg vad det hette, men det va skittrist iaf, å dyrt =P Så vi åkte för å käka pizza, men dom va anska tråkiga där. Å pappas bästa anledning till vrf vi inte skulle käka där, det va "Dom hade dålig musik" Hahah *asg* xD Så vi åkte till McDonalds istället, Viktor fick blå tunga å Erik röd tunga av sina drycker, det va lite kul xD Vi postade även alla vykorten idag ^^

Vi handlade sen å skulle hyra film, men det struntade vi i sen ändå, för Erik hade köpt en annan som vi kunde kolla på =)
När vi kom hem så drog grabbarna+Lotta ner å badade, jag mamma å pappa gick ner efter att tag vi med, men jag badade inte, pallade inte xD
När vi va hemma igen så snackade vi om vad vi ska göra de 2 sista dagarna, så imorn ska vi kolla ett till vattenfall å på torsdag typ spela tennis ^^
sen tog pappa fram lite godis å jag tog fram ett 1000-bitarspussel å la det medans de andra körde ett frågespel ^^ Sen skulle vi kolla på filmen som Erik köpt, men vi kom bara halvvägs, sen orkade vi inte vara vakna längre! Jag lovar, det har fan aldrig hänt förut att Viktor å Erik inte kollar klart på en film dom börjat på =P så det va lite kul xD Mamma blev lite härligt chockad =P
Men ska sova nu, puss å kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0