Glad =D

Hej hej =D
Har nu varit i kungens kurva. Alex köpte en fågelbur som hon ska ha som råttbur, 2 våningsplan, 2 rör, 1 matskål, 1 repleksak, lite mat till djuren å lite godis till Charlie. Å så va hon jättesnäll å köpte två fiskar till mig =D Det e en må-bra-sak för mig, att få nya fiskar =D Fick en platta svarta mygglarver å en leksak till Sigge oxå =D Tack så mkt Alex! <3 =)
Efter att vi handlat så beställde vi en taxi å å åkte vi hem till henne där vi satte ihop buren. Det tog ju ett tag, men fint blev det å råttorna blev glada =D

Nu har jag precis kommit hem å bytt vatten i akvariunet, så nu håller jag på å vänjer in fiskarna =) Det blev en silvermolly hane, och en svärdbärare hona =)
Men jag har lite huvudvärk =( Har knappt ätit nåt idag.. vi har ju ingen mat hemma >.< Men jag ska gräva fram nåt =P
Puss på er <3

/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0