Godmorgon..

Hej hej.
Även fast allt det där med pappa, så va ju jag och Alex på bio, så jag kunde tänka på lite annat. Narnia såg vi först, å den va sjukt bra, ska köpa när den kommer ut på DVD ^^ Sen såg vi Barnhemmet, å den va bra den med, va ju en skräckis, så jag blev ju sådär äckligt rädd som bara jag blir =P Å sen sitter jag såklart å garvar åt att jag blev så rädd, så folk blev ju lite småsura på mig, men men xD

När vi sett klart båda filmerna så fick Alex ett sms från Daniel (hennes brorsa), han va med två tjejer å frågade om vi ville komma. Så vi åkte hem där vi mötte dom, hämtade lite saker hemma hos Alex, sen drog vi till personnebadet å tog ett nattbad ^^ Senare kom Nicko oxå, men varken han eller Alex ville bada, så dom gick omkring å snackade. Efter ett tag gick jag upp å va med Alex å Nicko, å sen efter ett tag, runt 3-tiden tror jag så gick vi hem. Jag gick hem till mig å bytte om å gick å la mig =)

Idag då så vaknade jag kl 12, farfar va här, han skulle hämta Charlotte, för dom skulle till Dunker, så vi pratade lite, sen kom Viktor upp, så vi kramades lite å pratade lite om pappa. Så nu har pappa fått en tid iaf, på torsdag, då ska han in till sjukhuset å då kommer vi få veta mer hur allting kommer gå. Dom ska väl först å främst kolla hur långt det har spidit sig och så. Det är tungrotscancer han har, och jag har läst lite på internet, å jag läste en artikel att "En ny behandlingsmetod av cancertumörer med radioaktiva trådar ger patienter med exempelvis cancer i munhålan väsentligt ökade chanser till överlevnad." Så det känns bra =)
Men nu är det bara å vänta till på torsdag så får vi veta mer.
Puss å kram <3

/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0