Go'morgon =)

Tja =)
Idag har jag fått sova länge ^^ Somnade som sagt vid 8-tiden igår å sov till 12 då jag gick upp å släckte å det, sen somnade jag om nån gång vid 1, vakande vid 8 då Viktor lät lite mycket ute i hallen, men somade om till kl 10 så jag vaknade av Charlotte (som vanligt) så då gick jag upp ^^ käkade först frukost, hahah å det va lite kul, för Viktor gav Inger en skinka, så jag gav Sigge en så han inte skulle bli ledsen (;P) Haha å jag la den på Sigges huvud, å han ryckte till så den hamnade på hans nacke å sen åkte den ner på golvet, men Sigge ville inte ha den å sa därför inte ifrån när Inger tog den istället, men Viktor tyckte det va taskigt att Sigge inte fick nån å av Sigge en till bit, men Sigge ville inte ha den, så därför fick Inger 3 skink-bitar idag xD
Men sen när Inger ätit upp så gick hon fram å slickade Sigge på nacken (han hade ju haft skinkan där ;P) å då blev Sigge jättesur å gav Inger tassen xD
Haha å det e väl det roligaste som har hänt idag =P Jag har suttit å försökt å ladda ner musik till min iPod, men det går inte!!! Jag håller på å bli galen! >.< Tänkte ju ta Dharma på en långis, å då vill jag ha musik!!!
Ne, ska ropa på Viktor så han får hjälpa mig, Hejdå!
Puss å kram <3

/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0