Juste!

Jag kom på att jag glömde å skriva en sak =P
Idag, när jag satt vid datorn, så skrev Staffan till mig.. Blev ganska överraskad, för innan har det alltid varit jag som börjat skriva nåt. Men jag skrev tillbaka som vanligt... jag har ju absolut inte glömt eller förlåtit honom för det han gjorde. Men man kan inte vara sur för evigt..

Snackade ju med Johan förut om att jag kände att jag ville ge det en chans att vi alla fyra skulle börja umgås igen. Men Johan gav upp redan innan vi försökte, för han sa att han tror ändå inte att det kommer bli som det var förut, för det kommer alltid finnas där. Å, ja visst, det kommer det säkert göra, men man kan ju ändå försöka strunta i det, å med tiden blir det nog bättre. Jag fick lite känslan av att Johan inte ville att alla vi fyra skulle börja umgås med varandra igen.. men vad vet jag, kanske e helt fel. Även om Johan har förändrats sjukt mkt under senaste tiden, å jag inte riktigt vet vart jag har honom, så ser jag ingen anledning till vrf han inte skulle vilja att alla vi fyra börjar ses igen?
Aja, nu blir det kanske lite för mkt tankar =P Ska kolla på Harry Potter nu ^^
Puss å kram

/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0