Livrädd...

Usch.. känner mig livrädd inför imorgon =/ Kl 2 ska pappa till sjukhuset, å senare på kvällen så ska vi ha möte =/ Vill spola förbi allt bara, tills allt det här är över.
Mamma kom nyss när jag fixade köket, å vi pratade lite om det.. vi både är livrädda för vad vi ska få höra imorgon.. Usch, jag kan bara föreställa mig hur pappa känner. Det är ändå han som har cancern. Jag vet att han försöker visa sig stark inför oss, men jag ser att han är väldigt ledsen. Å jag menar, han känner ju sig själv bättre än nån annan, så han vet väl själv ungefär vad han kan vänta sig imorgon...

Ne, nu tänker jag för mkt på det här igen..
Ska iaf antagligen ta ett nattbad i personne ikväll med Alex, hon ska bara se klart en film hon kollar på, å sen ska vi dra iväg =)
Ska läsa klart kapitlet i boken jag läser nu =)
Puss å kram <3

/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0