Znark..

Uschabuscha va trött jag e >.<  Men än så länge har jag lyckats hålla mig vaken =P Har tecknat lite, men orkar inte mer, krävs för mkt koncentration för det xD
Hörde när Erik spelade Harry Potter låten på trumpet där uppe nyss, så jag blev fett sugen å kolla på Harry Potter ;) Men grejen e att om jag lägger mig ner å slappnar av kommer jag somna =P
Har fett ont i huvudet oxå =( Å e hungrig som fan.. när ska pappa handla egentligen!? =P

Ne, det blir nog Harry Potter ^^ Somnar jag så somnar jag, å det e väl inte hela världen ändå =P
Puss å kram på er <3 =)

/C

Kommentarer
Postat av: Sanna

Godmorgon

Hoppas du får en bra dag:)

2008-07-08 @ 09:58:21
URL: http://sannawiberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0