13 timmar å 15 min kvar...

Yepp, nu e det inte lång tid kvar ;) Fyfan va nice!! =D Mormor å Eric har precis varit här, jag fick mina betygspengar från mormor, så sammanlagt har jag 683 dollar med mig =) Så de e nice ^^ Dom tog Dharma med sig oxå, dom ska ju ta hand om henne när vi e borta ^^ Fan va jag kommer sakna henne <3 =P

Alex e här nu oxå, hon har fått reda på vad hon ska göra här hemma å fått nyckeln å sånt =)

Har pratat lite med Johan S oxå, så det känns skönt =) Så vi har kommit överes om att vi bara är vänner till vidare =) Kändes som om det gick lite snabbt igår nämligen =P
Men ska packa klart nu ^^ Har lite småsaker kvar =)
Puss å kram <3

/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0