Bad i Gömmaren =D

Tjenare ^^
Va ute på promenad med Dharma, å så kom jag till korsningen där Mimmi bor, å då såg jag Madde ^^ Så jag ropade på henne så hon kom fram å jag fick reda på att hon å Mimmi skulle iväg till Gömmaren å bada, så hon frågade om jag ville med, å det ville jag, så jag gick hem å bytte om å tog med mig blodsockermätare å dextrosol, å sen åkte vi ^^ På vägen så hämtade vi en tjej som heter Marika, så Maddes mamma skjutsade oss till Gömmaren, sen åkte hon å Marika iväg, för Marika skulle köpa en bil ^^

När vi kom dit så letade vi upp ett lite avskilt ställe för vi hade Myran med oss ^^ Så när vi hittade ett så badade vi, sen gick vi upp å käkade ananas å chips, fett gott ;) Vi va väl där i ca 2 timmar tror jag å Myran badade typ nonstop, så jävla söt hon va med sin flaska oxå ^^

Men nu e jag hemma iaf å sitter å gör nada, å ska typ fortsätta med det ;)
Puss å kram <3

/C

Kommentarer
Postat av: Felicia

Yeeeey! :D

2008-06-07 @ 19:53:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0