Bal ^^

Tjenare!
Hade ingen möjlighet å skriva nåt om balen igår, så här kommer det ;)
Jag kom till Madde runt 20 i 6, då började jag locka mitt hår, sen gick tiden väldigt fort så vi blev lite stressade =P Men Madde sminkade mig å sen bytte jag om å sen blev jag upphämtad av Kenny som va fett söt! =D
Vi åkte till skolan å när vi kom dit så hälsade vi på dom som va där å blev fotade å sen kom tjerna (Madde, Elin å Mimmi) å gjorde nice entré i sin snygga bil dom åkte, enda exemplaret i världen ;) Sen gick vi in å fick en fin stämpel på handen å så fick vi välkomstdrink å gick omkring å minglade lite ^^

Kl 8 så öppnade dom dörrarna till ljushallen där vi skulle äta, så vi letade upp våra platser, jag satt ju bredvid Kenny såklart, å mittemot oss satt Isabella å Pontus =)
Som "toastmaster" va det nån snubbe som va komiker som tydligen varit med i nåt barnprogram förut =P Men han va ganska rolig ^^

Som käk fick vi Rostbiff med rödvinssås, krämig potatisgratäng och primörsallad. Va fett gott =D Å till efterätt va det vaniljpannacotta med marinerade bär och knäckflarn, så det va nice ^^
Efter att vi ätit så öppnade dörrarna till Aulan å det blev en snabb vals =P Sen spelade dom annan musik, det va ett fett bra band med grym sångare =D Alla hoppade runt å dansade xD Va lite jobbigt bara med lång klänning =P Men skorna åkte av iaf =P Dansade iaf en vals å en tryckare med Kenny ^^ Sen dansade jag lite "hoppdans" med Christoffer xD Å så självklart med tjejerna oxå ;)

Sen iaf så blev det jävligt varmt så vi drog ut å satt ute ett tag där en del killar satt å snackade med fältassistenten som skjutsade hem mig i torsdags =P Men senare vid typ 12-tiden så gick jag hem till Madde å bytte om, Kenny väntade utanför, sen drog vi till parken vid pizzerian å satt där till typ halv 3, Det va jag, Kenny, Ralle, Fetto, Kjelle, Johan, Filip å Erik H, å vi körde sanning lr konsekvens, det va fett skoj xD Sen blev killarna lite småsura på mig å Kenny å vi fick komentarer som "Jaja, ni får andas!", "Va fan, ta bort handen!", "get a room!" Haha å liknande XP Men vid halv 3 så började alla röra sig hemåt, å jag följde med Kenny hem å sov hos honom ^^

Bilder från kvällen!


F.v. Ralle, Kenny, Erik H, Fetto, Filip.


Elin, Mimmi å Madde, SNYGGINGAR!! =D


Okej, va bilen cool, eller va den cool? ;)


Madde, Jag (kollar in i en annan kamera xD) Sofie =)


Min kära musiklärare Hanna i mitten ^^ Å skolans andra musiklärare Hedvig till höger om henne.


Johan =)


Elin, Johan, Madde å Mimmi =D


Daniel å Jenna ;)


Erik V å Felicia :)


Kenny å Johan ^^


Grabbgänget! F.v Alex, Fetto, Kenny, Johan, Erik H, Ralle, Wiktor å Filip =D


Seriöst, fyfan va Filip va söt igår =D Kostym, å ingen keps ^^


Filip å Fetto


Fan va snygg du va Madde! =D


Å Elin oxå!


Å Mimmi med såklart!! =D


Pontus å Issa =)


Bandet (mkt man ser, jag vet xD)


Alla dansar ^^


Haha Jenna kanske hade liiiite smala klackar xD Hon fastnade mellan plankorna å ramlade nästan =P


Kjelle, Filip å Johan ^^


Erik V å Erik H xD

Det va typ dom bilderna jag hade =)
Puss på er <3

/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0