Cirkus! xD

Tjenare ^^
Va en ganska chill dag i skolan idag ^^ kom till skolan lite sent, men det gjorde inget, för vi skulle ha vikarie, men den hade inte kommit =P Så vi drog till gympan där vi spelade kubb å Charlotte va där oxå ^^
Efter gympan så lämnade jag min läxa i Johans fack, å så lämnade jag tillbaka en bok som jag glömt lämna tillbaka.
På no:n så kollade vi klart på fimen, men jag såg bara 15 min av den, för sen va det kör ^^ Från 10:30 till 12:00. De sista 15 min så va jag ensam, så vi körde igeom några av låtarna, å jag fick ett solo på "show me love" som vi ska sjunga på skolavslutningen ^^

På lunchen så käkade vi först ;P sen drog vi ut å satte oss tills det va 2 min kvar av rasten, då gick vi in. Vi hade musik dåra, där skrev vi lite vad vi tyckt om terminen, å sen fick vi sluta, men jag å tjejerna sjöng "show me love" å Hanna spelade piano till ^^ Å sen kramades vi hejdå, eftersom att det va sista musiklektionen =( =(

På tyskan va det bara jag å Mimmi, för t1:orn e på klassresa, så vi satt där å snackade med Eva, som bjöd oss på kolor ^^ Å så gick vi å hämtade lite lexikon, satte upp stolarna, kramades (för jag kommer ju inte på onsdagens lektion, kabaréövning hela dagen då) å sen så gick vi till skåpen som vi typ tömde. Jag tog med mig alla saker hem som jag vill ha med mig hem. Resten ligger kvar i skåpet, å det ska jag elda upp sen!! =D

Sen så gick vi hem till Mimmi, men vi stannade vid långbro livs, å då satte det där jävla larmet igång.. fan va rädd jag blev å va ont jag fick i öronen -.-' =P
Men sen så gick vi iaf hem till Mimmi där vi fick se hennes balklänning! (VI trodde nämligen inte på henne att hon hade en ;P) å den va jättefin! =D Sen planerade vi lite inför hur vi ska göra imorn å sen gick jag hem ^^

När jag kom hem fick jag reda på en lite skoj sak, jag ska nämligen på cirkus ikväll! ^^ Tihi, har typ aldrig varit på cirkus, så det ska väl bli lite småskoj ^^

Men nu ska jag gå å se om vi har några strängar! För när Viktor spelade på gitarren så gick en sträng av! Å det e den gitarren jag ska ha imorn.. annars får jag lösa det på nåt sätt.. pappa kanske kan hämta min gitarr från Jam å ge den till mig innan klockan 4...
Puss å kram <3

/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0