Fan.. =/

Hur ska jag göra nu då?
Skulle varit hos Madde kl 17:00 för hon ska sminka mig å så. Men jag måste ta klänningen på mig innan jag går till henne för jag måste fixa några saker. Men jag vill inte gå till Madde i klänning, å jag kan inte få skjuts av mamma för det ska komma några hit, å Fredrik e typ skitsur på mig eftersom att jag va full i torsdag, så nu kallar han mig en sur liten bitch.. igen. Skitkul. Happ, så nu e man ovän med Fredrik, å mamma e väl lite småsur på mig hon med.

Ja! Jag kan åka med Mimmi ^^ 20 i ska dom åka till henne, visserligen 40 min sent, men ändå, fan va schysst =D =D
Har redan klänning å smycken på mig, så jag får väl sitta å vänta så länge ^^
Hoppas det blir en rolig kväll det här =)
Puss å kram <3

/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0