Fotbollsmatch

Tjenare =D
Idag gick jag upp 6:50. Inte en jävel uppe =P Mamma hade redan åkt, Erik å Viktor har inte kommit hem än, pappa å Lotta sover, för Lottas skola e ju slut nu, å Fredde sover =P Så det va väldigt... tomt å tyst =P
Jag gick upp iaf å käkade (!) Va faktiskt hungrig ;) blev 2 äggmackor å ett glas oboy ^^
Sen fixade jag lite saker så hamnade jag här ^^
Men nu ska jag dra, för om 21 min början fotbollsmatchen ;)

Shit, det e bal ikväll!!! =P Jenna frågade mig om jag va nervös igår.. å jag har inte varit nervös innan, men när hon frågade så blev jag det XD Lr, nervös å nervös, men det e pirrigt =P Hade fett svårt å somna igår oxå xP Så jag har sovit cirkus.. 4 timmar inatt -.-'

Planerna för idag e:
Fotbollsmatch
Niornas lunch
ev. kör
Hem å göra sig i ordning för balen
Bal!! =D


Men jag måste dra nu!
Puss å kram <3

/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0