Herregud..

Omg vilken kväll -.-' Jag blev alldeles för full, så kvällen resulterade i ett sår över högra ögonbrynet, skrapsår på handen, knät å underarmen, att jag spydde alldeles för mkt och att jag blev hemskjutsad av fältassistenterna å pappa åkte hem från landet >.<

Skämde bort oss helt eftersom att vi va typ fullast å alla garvade åt oss, å träffade dessutom på Fredrik från klassen å Viktor från parallelklassen >.< Så det blir nog lagom skoj på måndag =P

Har precis suttit å pratat med pappa ett bra tag, pratade med mamma i tel oxå, men pappa ska tillbaka till landet nu å sen kommer dom hem senare ikväll, å då ska vi prata lite mer.
Men ska se Indiana Jones filmen sen på bio med Alexandras familj, hennes pappa bjuder =)

Känner mig jäkligt yr å har ont överallt så jag ska gå å lägga mig ett tag till nu
Puss på er <3

/C

Kommentarer
Postat av: Felicia

haha men carro då ;D

2008-06-06 @ 11:53:53
URL: http://changed.blogg.se/
Postat av: Felicia

hur stort är det? hahah :P

2008-06-06 @ 12:20:34
URL: http://changed.blogg.se/
Postat av: Felicia

hahaha men hur lyckades du med att få ett sår i pannan då?

2008-06-06 @ 12:32:53
Postat av: Felicia

hahahaha jaa jag vet inte riktigt vad jag ska säga ;D men ska du vara med på skolavslutningen? på kvällen alltså :)

2008-06-06 @ 12:37:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0